Opsigelse af abb.
Fra : Allan Pedersen

Dato : 16-09-03 22:24

Hej NG

Ved ikke om det er OT, men kan ikke finde andre grupper som passer bedre...

Når man skal opsige et abb. hos telia (Telia Choice Basispakke), hvordan
gøres det så?

Ved det skal være skriftligt, men hvilket nummer skal man ringe til, for at
få tilsendt de nødvendige papirer?

Er ikke så meget interesseret i, at skulle i gennem hele deres system,
hvilket jo tager 2½ time...mindst!!

PFT Allan Pedersen

Fra : Christian Poulsen

Dato : 16-09-03 22:31

> Ved det skal være skriftligt, men hvilket nummer skal man ringe til, for
> at få tilsendt de nødvendige papirer?

Du skriver bare en skriftlig opsigelse. Du behøves ikke papirer.

Fra : Teis Jacobsen

Dato : 17-09-03 02:57

Ring til dem og spørg, hvis du ikke lige ved det. Jeg har ringet til Telia
4-5 gange, og ventetiden har været ca. 5 minutter hver gang.

Jeg har aldrig haft de problemer som medierne snakker om. Da jeg havde
Sonofon var ventetiden på 7-8 minutter i gns.snit. Ikke så galt synes jeg.

Fra : Lars Knudsen

Dato : 17-09-03 08:25

Hej Allan,

"Allan Pedersen" <pioneer@ready.dk> wrote in message

> [...]
> gøres det så?
> Ved det skal være skriftligt, men hvilket nummer skal man ringe til, for

Skriv et brev:

Kære Telia,

Hermed opsiger jeg mit Telia Choice abonnement på tlfnr. xxxxxxx,
kontraktnr. yyyyyyy

Venligst tilsend bekræftelse på dette inklusive angivelse af dato for
abonnementsophør.

Med venlige hilsener,

Navn+adr

I en kuvert, send til dem. That's it.

** Lars

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-09-03 09:18

Allan Pedersen (pioneer@ready.dk) skrev følgende:
> [...]
> for at få tilsendt de nødvendige papirer?
>
> Er ikke så meget interesseret i, at skulle i gennem hele deres system,

Jeg gentager lige mit indlæg fra tidligere:

"Hejsa..

Jeg fik tidligere i gruppen denne mail til Telia:

crmkundeservice@telia.dk

Jeg sendte dem en mail med mit kontraktnr. (kan ikke huske tlf.nr. :) ), og
navn/adresse, hvori jeg opsagde mit abbonnement. Desuden skrev jeg at jeg
forventede en skriftlig bekræftelse (så jeg har noget at slå dem i hovedet
med, når de ikke makker ret).

Der gik 1 uge, hvor jeg tænkte at nu skulle jeg også se at få sendt en
skriftlig opsigelse med snailmail (regnede ikke med at høre fra dem), men så
lå den der pludselig (bekræftelsen). Hurtigt og smertefrit fri af Telia!
Lækkert!

Bare et lille guldkorn midt i et lorteefterår. ;)

Held og lykke med opsigelserne!

- Martin"

- Martin

Fra : anders majland

Dato : 17-09-03 12:42

> crmkundeservice@telia.dk

Jeg har netop bedt om at få låst en telefon op hos dem - Sammen med
koden lå et tilbud om at skifte til Telia Extra til 1kr/minuttet og uden
abb. Ikke helt så billigt som telmore mf men stadig væsenligt bedre end
choice basis ...

Så har du telia basic så ring evt på 80401401 ........

/A

Fra : Peter

Dato : 17-09-03 09:43

"Allan Pedersen" <pioneer@ready.dk> wrote in message news:<vbL9b.72935$Kb2.3443314@news010.worldonline.dk>...
> [...]
>
> Når man skal opsige et abb. hos telia (Telia Choice Basispakke), hvordan

Jeg har før opsagt et Telia-abonnement, per mail.
Kan ikke huske adressen. Men det er bare Telia's kundeservice-mail der
kan bruges og den er mig bekendt at finde på telia.dk

Mvh

Peter

Fra : Morten Nielsen

Dato : 17-09-03 13:16

Det kan sagtens køres ved at ringe til Kundeservice, men de har det med at
rode rundt i deres CRM systemer.

Skynd dig ud af Telia inden det er for sent...

/Morten