Der er noget i gære på CBB.DK
Fra : Peter

Dato : 16-09-03 19:52

Mange kunder hos CBB Mobil har efterspurgt en mulighed for at se hvor
lang tid siden det er at de sidst har tanket op. Inklusiv mig selv.

Måske er dette på vej nu, CBB Mobil lukker for forbrugsoversigterne
onsdag og torsdag i denne uge. Grundet velligeholdelse.

Det er naturligvis meget svært at sige hvad velligeholdelse skal
betyde, men måske har vi lov at være heldige...

Mvh

Peter

Fra : FB

Dato : 16-09-03 21:42

"Peter" <bruneivan@sol.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det er naturligvis meget svært at sige hvad velligeholdelse skal
> betyde, men måske har vi lov at være heldige...

Heh, ville da være rart, hvis CBB også droppede deres CBB Mobil+, og bare
nedsat prisen til 74 øre pr. minut. Så bukker og takker jeg

Mvh
FB
--
Gratis sms - Gratis Java spil - Gratis unlock
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < --

Fra : Ivan G

Dato : 16-09-03 22:50

> Heh, ville da være rart, hvis CBB også droppede deres CBB Mobil+, og bare
> nedsat prisen til 74 øre pr. minut. Så bukker og takker jeg

Ja....så slipper vi for at skifte til Telmore....... Eller bare de 85
øre som telmore også nu har givet alle deres kunder.....

Fra : FB

Dato : 16-09-03 22:52

"Ivan G" <nogen@microsoft.dk> wrote in message

> Ja....så slipper vi for at skifte til Telmore....... Eller bare de
85
> øre som telmore også nu har givet alle deres kunder.....

Ja bare 85 øre. Jeg tror det kommer. CBB følger med, det er jeg sikker på.

Mvh
FB

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 17-09-03 17:56

Hej

"FB" <nomail@nomail.invalid> wrote:

>Heh, ville da være rart, hvis CBB også droppede deres CBB Mobil+, og bare
>nedsat prisen til 74 øre pr. minut. Så bukker og takker jeg

Det forekommer mig at jeg læste eet eller andet sted idag, at de fra
næste uge sætter prisen ned til 69 øre !

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : FB

Dato : 17-09-03 18:31

"Ole Rasmussen" <newsfeed@melby-online.dk> wrote in message

> Det forekommer mig at jeg læste eet eller andet sted idag, at de fra
> næste uge sætter prisen ned til 69 øre !

Jeps. Det er dog på deres Mobil+, hvor jeg ikke vil betale 200kr. for det,
når jeg nu har været kunde i over et halvt år snart..
Men interresant udvikling, håber bare de skrotter deres Mobil+ og sætter
prisen ned til alle folk.

Mvh
FB

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 22-09-03 21:19

On Wed, 17 Sep 2003 19:31:14 +0200, "FB" <nomail@nomail.invalid> wrote:

> [...]
>når jeg nu har været kunde i over et halvt år snart..
>Men interresant udvikling, håber bare de skrotter deres Mobil+ og sætter

Håber jeg så ikke da jeg faktisk har betalt de 200 kr da jeg godt mener
at det kan svare sig . Men hvis de afskaffer produktet forventer jeg
lidt at få de 200 kr igen.
Flemming Jacobsen

Fra : Stig Sørensen

Dato : 22-09-03 21:37

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message
> Håber jeg så ikke da jeg faktisk har betalt de 200 kr da jeg godt mener
> at det kan svare sig . Men hvis de afskaffer produktet forventer jeg
> lidt at få de 200 kr igen.

Kan svare sig? Uden eftertjek med lommeregner skal du ikke snakke i over 11
timer før du får gavn af tilbudet??
Det tager mig mange måneder at snakke 11 timer når jeg har kaldt op, og til
den tid er de generelle priser faldet uanset.

Men jeg skal ikke kunne sige om det er 11 timer, det er lyn hurtigt
hovedregning, har travlt.

Selvfølgelig får du de 200kr. igen, hvis det er inden for kort tid de
afskaffer det.
Men så igen, hvad er rimelig tid? Det vil altid kunne diskuteres.

Fortsat god aften
--
Mvh Stig Sørensen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 22-09-03 23:16

On Mon, 22 Sep 2003 22:37:17 +0200, "Stig Sørensen"
> [...]

>Det tager mig mange måneder at snakke 11 timer når jeg har kaldt op, og til
>den tid er de generelle priser faldet uanset.

11 timer siger du *G* er mere eller mindre det jeg faktisk kan snakke på
en måned.
Flemming Jacobsen

Fra : Stig Sørensen

Dato : 22-09-03 23:26

> 11 timer siger du *G* er mere eller mindre det jeg faktisk kan snakke på
> en måned.

Jamen så kan det jo betales sig for dig
Det kan jeg så godt nok ikke slå.

Tror slet ikke jeg ringer for 11 timer på et helt år faktisk :)
--
Mvh Stig Sørensen

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 17-09-03 14:51

> Det er naturligvis meget svært at sige hvad velligeholdelse skal
> betyde, men måske har vi lov at være heldige...

Hvis det skal være nødvendigt at lukke ned i 2 dage så håber jeg så
sandelig det er en gennemgribende opdatering da...

--
Michael