Sim-lås på 3310
Fra : Anonym

Dato : 16-09-03 16:27

Hej,

Jeg har en 3310, som siger "Sim-kort ikke accepteret", når pin-koden
er indtastet. Jeg har fået låse-koden fra Sonofon, men hvordan kommer
jeg til at indtaste den - det beder jo ikke om den...

Vh. Rasmus Nielsen

Fra : Rander

Dato : 16-09-03 17:26

16 Sep 2003 08:26:37 -0700 brugte Anonym 7 linier på at fortælle dette til
dk.teknik.telefoni.mobil:

>Jeg har en 3310, som siger "Sim-kort ikke accepteret", når pin-koden
>er indtastet. Jeg har fået låse-koden fra Sonofon, men hvordan kommer
>jeg til at indtaste den - det beder jo ikke om den...

Et vildt gæt: Pil SIM ud, tænd for dyret, og når den skriver "Isæt SIM"
taster du bare...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

"Hvorfor toner du ikke ren trompet?" (Spørgsmål til Schlüter i DR)

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 16-09-03 20:38

> Et vildt gæt: Pil SIM ud, tænd for dyret, og når den skriver "Isæt SIM"
> taster du bare...

Det virker ikke ikke rigtig. Jeg kan ganske vist (ligesom når sim-kortet er
i) indtaste nogle tegn (tal - noget af koden er bogstaver), og når jeg har
indtastet det er det eneste jeg kan trykke på "SLET"...

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Doktoren

Dato : 16-09-03 21:03

det er noget med PWD+ koden +01 eller sådan noget...
plz... correct me.. ?

Fra : Fischer

Dato : 16-09-03 21:24

> Jeg har en 3310, som siger "Sim-kort ikke accepteret",
> når pin-koden er indtastet. Jeg har fået låse-koden fra
> Sonofon, men hvordan kommer jeg til at indtaste den -
> det beder jo ikke om den...

Jeg har engang gjort det for en bekendt.
Jeg fik koden + en mundtlig vejledning fra Orange.
Så vidt jeg husker var det meget komplekst - en hel masse tastetryk i den
rigtige rækkefølge. Det var ikke sådan "bare lige".
Jeg har ikke vejledningen mere, men jeg tror ikke du kommer videre uden
meget specifik hjælp. Måske kan Sonofon hjælpe.

*Fischer

Fra : Th Frydensberg

Dato : 16-09-03 22:08

Anonym wrote:

> [...]
> er indtastet. Jeg har fået låse-koden fra Sonofon, men hvordan kommer
> jeg til at indtaste den - det beder jo ikke om den...

tag sim kortet ud af fonen

tast #pw+koden+1#

Forklaring omkring hvordan man indtaster oplåsningskoden.
P: tryk på * knappen 3 gange
w: tryk på * knappen 4 gange
+: tryk på * knappen 2 gange

th

Fra : Doktoren

Dato : 16-09-03 22:08

Jeg har lige selv fået en låst op.... sådan her gøres det:

Du må ikke have simkort i telefonen.... og det skal stort set tastes
ud i en kør....

#PW+ Koden-du-har-fået +1#

# laver du på tasten i nederst højre hjørne og PW og + laves ved tast
i nederste venstre hjørne (gentagne klik

Held og lykke... Det var sådan jeg blev vejledt fra TDC :)

Fra : anders majland

Dato : 17-09-03 18:25

> Du må ikke have simkort i telefonen.... og det skal stort set tastes
> ud i en kør....

Det virkede nu også med kortet i da jeg låste en telia 3310 op forleden

/A