/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Telmore sænker prisen. Pro forsvinder.
Fra : Fischer


Dato : 16-09-03 12:32

Pressemeddelelse fra Telmore:
----------
TELMORE erkender behovet for enkelthed

Nu sænker TELMORE igen minutprisen med 15 øre. Alle TELMORE kunder taler
fremover til 85 øre i minuttet og sender SMS til 20 øre. Dermed skærer
selskabet hårdt igennem og forenkler tilbuddet til kunderne.
I den skærpede konkurrence med øget uigennemsigtighed på markedet skal
kunderne være sikre på, at TELMORE er det mest sikre og gennemskuelige valg.
Usikkerheden om lavprisselskabernes vilkår og priser er stærkt stigende og
skaber forvirring hos mange mobilkunder.

- Hos TELMORE lytter vi til vores kunder, og de vil have enkelthed. Det er
årsagen til TELMOREs markante succes i Danmark, hvor selskabet på blot tre
år har fået over 400.000 aktive kunder. Vi må vedkende os brugernes ønsker
og behov, der er forankret i pris, funktionalitet, kvalitet og service. I et
hårdt marked er det vigtigt, at kunderne føler sig trygge ved det selskab de
har valgt, udtaler Frank Rasmussen.

- Med lanceringen af Pro produktet henvendte vi os først og fremmest til
erhvervsmarkedet. Produktet har dog fået så stor en interesse fra
eksisterende kunder, at vi har besluttet, det er enklere at tilbyde dette
produkt til alle og ikke skelne mellem privat og erhverv. Det betyder, at de
kunder, der har betalt for en oprettelse til Pro, naturligvis får deres
penge tilbage, fortsætter Frank Rasmussen.

- Fokus vil, udover enkle og konkurrence-dygtige priser, ligge på
produktudvikling og nye spændende features, hvor TELMORE med ansættelse af
20 nye udviklere står stærkt i fremtiden, slutter Frank Rasmussen.

----------


Klog beslutning IMHO!


*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



 
 
Ukendt (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-09-03 12:37


"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3f66f4d6$0$24656$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

KLIP

> Nu sænker TELMORE igen minutprisen med 15 øre. Alle TELMORE kunder
taler
> fremover til 85 øre i minuttet og sender SMS til 20 øre.

Ovennævnte priser er vel stadig inkl.. moms, når der afregnes med
erhvervskunder..?

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



Lasse Hedegaard (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 16-09-03 12:47

Bjørn Jørvad skrev:

>Ovennævnte priser er vel stadig inkl.. moms, når der afregnes med
>erhvervskunder..?

Priser er inkl. moms for alle (selvfølgelig).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Ukendt (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-09-03 12:56


"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:qvtdmv8f7l9b7almrrfai2qja0oopq485f@news.tele.dk...

KLIP

> Priser er inkl. moms for alle (selvfølgelig).

O.k. ... så giver udspillet stadig stof til grundig eftertanke.

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



Carsten Riis (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 16-09-03 12:42

Fischer wrote:
>
> Pressemeddelelse fra Telmore:
> ----------
> TELMORE erkender behovet for enkelthed
>
> Nu sænker TELMORE igen minutprisen med 15 øre. Alle TELMORE kunder taler
> fremover til 85 øre i minuttet og sender SMS til 20 øre.

Men jeg savner stadigvæk, at de fortæller om opkaldsFORSØGSafgiften i
deres reklamer.

Hvis telmore seriøst mener det med enkelthed, så fjerner de også
opkaldsFORSØGSafgiften.

Jeg begriber den ikke. Netto forlanger sgu da heller ikke 25 øre i
entre, når jeg ikke finder noget som jeg vil købe.





--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Vær med til at redde liv ca. 4 gange om året
http://www.bloddonor.dk

Ukendt (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-09-03 12:53


"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse
news:3F66F703.2C57D9CA@carben.dk...

KLIP

> Jeg begriber den ikke. Netto forlanger sgu da heller ikke 25 øre i
> entre, når jeg ikke finder noget som jeg vil købe.

På den anden side vil de så gerne have, du bliver lidt længere...

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



Ukendt (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-09-03 12:56

"Bjørn Jørvad" <hrbjoern_AT_post.tele.dk> wrote in message
news:3f66f99b$0$48914$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> På den anden side vil de så gerne have, du bliver lidt længere...
>
Øøøøh.. blander du nu ikke Fakta sammmen



Ukendt (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-09-03 12:59


"HRO >" <<not supplied> skrev i en meddelelse
news:3f66fa67$1@news.wineasy.se...

KLIP

> > På den anden side vil de så gerne have, du bliver lidt længere...
> >
> Øøøøh.. blander du nu ikke Fakta sammmen

Det har du sgú ret i..

I Netto skal man nok ud af lemmen så hurtigt som muligt...

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



Fischer (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 16-09-03 13:04

> > Jeg begriber den ikke. Netto forlanger sgu da heller ikke 25 øre i
> > entre, når jeg ikke finder noget som jeg vil købe.
>
> På den anden side vil de så gerne have, du bliver lidt længere...

Nix - det er Fakta.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Ukendt (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-09-03 13:09


"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3f66fc7f$0$93521$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

KLIP

> Nix - det er Fakta.

Jep - og det er afklaret i et andet svar i tråden.

Et spørgsmål:

Anvender Telmore de samme roamingafgifter som TDC, når man rejser i
udlandet..?

Kan jeg anvende mit slavekort/bi-kort hos Telmore..?

Er brugen af viderestilling (hovedkort til bi-kort) med tanke på
ovennævnte gratis..?

Med tanke på ovennævnte, afregner jeg så alt med Telmore..?

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



Henrik Stidsen (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 16-09-03 14:28

"Bjørn Jørvad" <hrbjoern_AT_post.tele.dk> wrote in
news:3f66fd6b$0$48913$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Anvender Telmore de samme roamingafgifter som TDC, når man rejser i
> udlandet..?

Ja.

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...
Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Ukendt (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-09-03 14:38


"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns93F89D602ECA5HS235dk@130.225.247.90...


klip

> > Anvender Telmore de samme roamingafgifter som TDC, når man rejser i
> > udlandet..?
>
> Ja.

Tak for svaret.

Så mangler jeg kun følgende:

Kan jeg anvende mit slavekort/bi-kort hos Telmore..helst flyttet med
over..?

Er brugen af viderestilling (hovedkort til bi-kort) med tanke på
ovennævnte gratis..?

Med tanke på ovennævnte, afregner jeg så alt med Telmore..?

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



Lasse Hedegaard (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 16-09-03 14:41

Bjørn Jørvad skrev:

>Kan jeg anvende mit slavekort/bi-kort hos Telmore..helst flyttet med
>over..?

Telmore har pt. ingen produkter hvor du kan bruge flere SIM-kort med
det samme nummer.

>Er brugen af viderestilling (hovedkort til bi-kort) med tanke på
>ovennævnte gratis..?

Pt. er kun viderestilling til telefonsvarer gratis.

>Med tanke på ovennævnte, afregner jeg så alt med Telmore..?

Det kort du viderestiller FRA er det kort der betaler for
viderestillingen.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Ukendt (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-09-03 14:52


"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:ul4emvsjg1a8geo06eencm3vfv77rbbrv5@news.tele.dk...

KLIP

> Telmore har pt. ingen produkter hvor du kan bruge flere SIM-kort med
> det samme nummer.

Et slavekort/bi-kort har ikke samme telefonnummer som hovedkortet, men
et selvstændigt telefonnummer.

Visse operatører tillader ikke opringning direkte til slave-/bi-kortet,
men naturligvis ringen ud fra det.

Det må således dreje sig om at stille et kort med selvstændigt nummer
til rådighed..gratis.

Dette gør Telmore altså ikke, forstår jeg..?

> Det kort du viderestiller FRA er det kort der betaler for
> viderestillingen.

Jep - men der er blot en (oprindelig) oprettelsesudgift på 300 kr. for
slave-/bi-kortet.

Disse penge ville jeg nødig betale igen.

Selve afregningen for udgående kald fra slave-/bi-kortet påføres
hovedkortet og der er således ikke nogen specielle yderligere
omkostninger, da viderestilling fra hovedkort til slave-/bi-kort er
gratis. Der er naturligvis telefonsvarer med i pakken, hvis opkaldet
ikke besvares (nogen steder).

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



Lasse Hedegaard (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 16-09-03 14:56

Bjørn Jørvad skrev:

>Et slavekort/bi-kort har ikke samme telefonnummer som hovedkortet, men
>et selvstændigt telefonnummer.

Nej - men ofte er kort nr. 2 med hemmeligt nummer, fordi man ønsker at
sælge produktet som "2 SIM-kort med samme telefonnummer".

>Visse operatører tillader ikke opringning direkte til slave-/bi-kortet,
>men naturligvis ringen ud fra det.

Ja, det er jeg klar over.

>Det må således dreje sig om at stille et kort med selvstændigt nummer
>til rådighed..gratis.

Det gør Telmore ikke, ligesom jeg ikke har set andre lavprisselskaber
med denne mulighed.

>Dette gør Telmore altså ikke, forstår jeg..?

Nej - du kan se hvad Telmore kan tilbyde på deres hjemmeside.

>> Det kort du viderestiller FRA er det kort der betaler for
>> viderestillingen.
>
>Jep - men der er blot en (oprindelig) oprettelsesudgift på 300 kr. for
>slave-/bi-kortet.

Du skriver ikke hvor det er du har produktet. Dine indlæg er en smule
forvirrende - kom med lidt flere informationer...

>Disse penge ville jeg nødig betale igen.

Det kommer du heller ikke til hos Telmore - ikke så længe de ikke har
produktet Hvis de på et tidspunkt tilbyder det, så er jeg nu altså
ret overbevist om, at du ikke slipper for et eventuelt
oprettelsesgebyr, fordi du tidligere har bestilt et lignende produkt
hos en konkurrent.

>Selve afregningen for udgående kald fra slave-/bi-kortet påføres
>hovedkortet og der er således ikke nogen specielle yderligere
>omkostninger, da viderestilling fra hovedkort til slave-/bi-kort er
>gratis. Der er naturligvis telefonsvarer med i pakken, hvis opkaldet
>ikke besvares (nogen steder).

Hvad der er med og hvordan det foregår (du skriver naturligvis), det
er jo helt op til det teleselskab der tilbyder dig det. Telmore har
ikke et produkt som det du ønsker.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Ukendt (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-09-03 15:12


"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:9a5emvk5mbebalmo9aa2ieuf86fp9gmr58@news.tele.dk...

KLIP

> Du skriver ikke hvor det er du har produktet. Dine indlæg er en smule
> forvirrende - kom med lidt flere informationer...

Både TDC og Sonofon tilbyder et hoved-/bi-kort produkt.

Jeg anvender Sonofons produkt på min egen firmatelefon.

Det ville så være nærliggende (grundet samarbejdet) at tro Telmore kunne
tilbyde det samme produkt eller en omkostningsfri "connection" via TDC.

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



Lasse Hedegaard (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 16-09-03 15:35

Bjørn Jørvad skrev:

>Både TDC og Sonofon tilbyder et hoved-/bi-kort produkt.

Yup.

>Jeg anvender Sonofons produkt på min egen firmatelefon.

OK.

>Det ville så være nærliggende (grundet samarbejdet) at tro Telmore kunne
>tilbyde det samme produkt eller en omkostningsfri "connection" via TDC.

TDC har en nogle aktier i Telmore. Telmore kan helt sikkert (ligesom
alle andre) købe sig til denne mulighed, men man har ladet være med at
tilbyde et sådant produkt (indtil videre) - sikkert fordi man
vurderer, at det er begrænset hvor mange penge der er i det.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Ukendt (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-09-03 15:44


"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:jr7emv8ipgen4pu0d9uu8ll2fhteijjo1e@news.tele.dk...

KLIP

> TDC har en nogle aktier i Telmore. Telmore kan helt sikkert (ligesom
> alle andre) købe sig til denne mulighed, men man har ladet være med at
> tilbyde et sådant produkt (indtil videre) - sikkert fordi man
> vurderer, at det er begrænset hvor mange penge der er i det.

Selve bi-kortet er der ingen penge i, det er der så til gengæld i
kundens air time mv.

Det er vel blot at aktivere et nummer i mummerbasen (der er tildelt/købt
af selskabet) og så lidt hokus pokus i MTX´n.

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



Lasse Hedegaard (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 16-09-03 16:12

Bjørn Jørvad skrev:

>Selve bi-kortet er der ingen penge i, det er der så til gengæld i
>kundens air time mv.

Der er et eventuelt oprettelsesgebyr.

>Det er vel blot at aktivere et nummer i mummerbasen (der er tildelt/købt
>af selskabet) og så lidt hokus pokus i MTX´n.

Blot? Der skal udvikles software-systemer til administration osv. Ting
og sager koster, og Telmore har (indtil videre) valgt (som andre
lavprisselskaber) at lade være med at tilbyde disse specielle services
- som koster.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Ukendt (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-09-03 16:21


"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:cv9emvonmrroeg57o1geq7u3jchca07urs@news.tele.dk...

KLIP

> Der er et eventuelt oprettelsesgebyr.

Naturligvis -- Det ligger på ikke over 300 kr.

> Blot?

For mig at se/læse er alle ønker/krav *blot* et spørgsmål om at gøre det
.... i denne NG..

> Der skal udvikles software-systemer til administration osv. Ting
> og sager koster, og Telmore har (indtil videre) valgt (som andre
> lavprisselskaber) at lade være med at tilbyde disse specielle services
> - som koster.

Hvis man vil henvende sig til erhvervskunder og ønsker de skal springe
på vognen, skal man så ikke tilbyde de samme faciliteter som kollegerne
(nogen kalder dem også for konkurrenterne) og endda gerne nogle der er
bedre..?

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



H3nrik V! (16-09-2003)
Kommentar
Fra : H3nrik V!


Dato : 16-09-03 21:37

In news:3f672a54$0$48890$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Bjørn Jørvad <hrbjoern_AT_post.tele.dk> typed:

>> Blot?
>
> For mig at se/læse er alle ønker/krav *blot* et spørgsmål om at gøre
> det ... i denne NG..

Jow... Frank lytter...!

news:3f673c8b$0$13171$edfadb0f@dread15.news.tele.dk


--
/H3nrik V!

There is no overclocking. Only undervolting - and inferior cooling...
About dual channel DDR: http://www.overclockers.com/tips00157/



Ukendt (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-09-03 21:44


"H3nrik V!" <vernerboDETHERERINDSATFORAT@UNDGÅSPAMhotmail.com> skrev i
en meddelelse news:bk7s6p$4kc$1@sunsite.dk...

KLIP

> Jow... Frank lytter...!

Jeg er sikker på, han kun gør det, så lang tid det gavner virksomhedens
renommé og indtjening..!..

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



H3nrik V! (16-09-2003)
Kommentar
Fra : H3nrik V!


Dato : 16-09-03 22:27

In news:3f67760c$0$48895$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Bjørn Jørvad <hrbjoern_AT_post.tele.dk> typed:

>> Jow... Frank lytter...!
>
> Jeg er sikker på, han kun gør det, så lang tid det gavner
> virksomhedens renommé og indtjening..!..

Tjah... Men så længe vil det også gavne mig, så det er jeg helt tilfreds
med...!


--
/H3nrik V!
Opel Omega 2.0i *GLS* 1988 161nm/122hk @ 5400rpm 175nm/64hk @ 2600rpm
http://www.opelpower.dk/bilerne/bil.asp?mode=246
Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk




Ukendt (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-09-03 23:15


"H3nrik V!" <vernerboDETHERERINDSATFORAT@UNDGÅSPAMhotmail.com> skrev i
en meddelelse news:bk7v3q$e9p$1@sunsite.dk...

KLIP

> >> Jow... Frank lytter...!
> >
> > Jeg er sikker på, han kun gør det, så lang tid det gavner
> > virksomhedens renommé og indtjening..!..
>
> Tjah... Men så længe vil det også gavne mig, så det er jeg helt
tilfreds
> med...!

Hvem ville ikke det....men det er altså ledelsen, der kører
virksomheden..!

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



Telmore - Frank Rasm~ (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Telmore - Frank Rasm~


Dato : 16-09-03 17:39


"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:cv9emvonmrroeg57o1geq7u3jchca07urs@news.tele.dk...
> Bjørn Jørvad skrev:
>
> >Selve bi-kortet er der ingen penge i, det er der så til gengæld i
> >kundens air time mv.
>
> Der er et eventuelt oprettelsesgebyr.
>
> >Det er vel blot at aktivere et nummer i mummerbasen (der er tildelt/købt
> >af selskabet) og så lidt hokus pokus i MTX´n.
>
> Blot? Der skal udvikles software-systemer til administration osv. Ting
> og sager koster, og Telmore har (indtil videre) valgt (som andre
> lavprisselskaber) at lade være med at tilbyde disse specielle services
> - som koster.

Men det er på vej.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S



Ukendt (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-09-03 17:40


"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> skrev i en meddelelse
news:3f673c8b$0$13171$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

KLIP

> Men det er på vej.

Rene Ord For Lommepengene.

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



Michael Bruun (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Michael Bruun


Dato : 16-09-03 12:52


"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse
news:3F66F703.2C57D9CA@carben.dk...
> Hvis telmore seriøst mener det med enkelthed, så fjerner
> de også opkaldsFORSØGSafgiften.
> Jeg begriber den ikke.

Det bør vel ikke være Telmores problem, om den du ringer til er hjemme? Selv
om telefonen ikke bliver taget, så skal opkaldsforsøget jo stadig
transporteres gennem nettet, og dermed har Telmore (og ethvert andet
teleselselskab) i princippet udgifter på det.

Michael

---
"Don't you wish there were a knob on the TV to turn up the intelligence?
There's one marked 'Brightness', but it doesn't work."
(Gallagher)




Carsten Riis (17-09-2003)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 17-09-03 23:14

Michael Bruun wrote:
>
> Det bør vel ikke være Telmores problem, om den du ringer til er hjemme? Selv
> om telefonen ikke bliver taget, så skal opkaldsforsøget jo stadig
> transporteres gennem nettet, og dermed har Telmore (og ethvert andet
> teleselselskab) i princippet udgifter på det.

Og Netto har noget husleje, strøm, personale der har lagt varerne på
plads og andre omkostninger ved at jeg bare går rundt i deres
forretning, men alligevel skal jeg ikke betale entre for betræde Nettos
"net" (lokaler). Ej heller skal jeg betale "afgift" for at få udleveret
varer udover varens pris.




--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Citatteknik, signatur...hvad er nu det for noget?
Læs mere på http://www.usenet.dk/netikette

Ukendt (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-09-03 12:54

>
> Men jeg savner stadigvæk, at de fortæller om opkaldsFORSØGSafgiften i
> deres reklamer.
>
> Hvis telmore seriøst mener det med enkelthed, så fjerner de også
> opkaldsFORSØGSafgiften.
>
> Jeg begriber den ikke. Netto forlanger sgu da heller ikke 25 øre i
> entre, når jeg ikke finder noget som jeg vil købe.


HØRT HØRT...!!!!



Doktoren (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Doktoren


Dato : 16-09-03 12:55

hvor har du/I dette fra... jeg har ikke set en nyhedsmail/meddelelse
fra telmore ???

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3f66f4d6$0$24656$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Pressemeddelelse fra Telmore:
> ----------
> TELMORE erkender behovet for enkelthed
>
> Nu sænker TELMORE igen minutprisen med 15 øre. Alle TELMORE kunder
taler



Lasse Hedegaard (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 16-09-03 12:56

Doktoren skrev:

>hvor har du/I dette fra... jeg har ikke set en nyhedsmail/meddelelse
>fra telmore ???

Pressemeddelelsen kan ses på hjemmesiden (det kan alle
pressemeddelelserne):
http://www.telmore.dk/presse/160903.html

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Fischer (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 16-09-03 13:05

> hvor har du/I dette fra... jeg har ikke set en nyhedsmail/meddelelse
> fra telmore ???

Den står bl.a. på Telmores hjemmeside. 'Om Telmore' -> 'Presse'

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Lars Stokholm (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 16-09-03 13:04

In dk.teknik.telefoni.mobil, Fischer wrote:

>Det betyder, at de kunder, der har betalt for en oprettelse til Pro,
>naturligvis får deres penge tilbage, fortsætter Frank Rasmussen.

Gælder det også dem som har købt Pro sammen med en mobiltelefon? Jeg
købte en Samsung C100 sammen med Telmore Pro i en samlet pakke.

--
Lars Stokholm

With a mind that renders everything sensitive,
what chance do I have here? - Kate Bush (Not This Time)

Telmore - Frank Rasm~ (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Telmore - Frank Rasm~


Dato : 16-09-03 13:20


"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:rsudmvgpn3o8e70frv2bklbeidjoapjltf@4ax.com...
> In dk.teknik.telefoni.mobil, Fischer wrote:
>
> >Det betyder, at de kunder, der har betalt for en oprettelse til Pro,
> >naturligvis får deres penge tilbage, fortsætter Frank Rasmussen.
>
> Gælder det også dem som har købt Pro sammen med en mobiltelefon? Jeg
> købte en Samsung C100 sammen med Telmore Pro i en samlet pakke.

Dette tilbud var til kr. 995 incl. gratis Pro. opgradering. Telefonen er i
den senere tid solgt
til kr. 1195,- så du har altså sparet kr. 200, plus du har fået Pro fordele
i denne periode
uden beregning.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S



Fischer (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 16-09-03 13:35

> Dette tilbud var til kr. 995 incl. gratis Pro. opgradering. Telefonen er i
> den senere tid solgt
> til kr. 1195,- så du har altså sparet kr. 200, plus du har fået Pro
fordele
> i denne periode uden beregning.

Bob, bob, bob ...... (the Julekalender)
Det er da vist lidt lusket.

Jeg havde selv nær købt dette tilbud, hvis ellers en kollega havde sagt ja
til at købe telefonen til 900,-
På den måde havde jeg fået Pro-oprettelse til ½ pris.
Godt han sagde nej, for ellers havde jeg jo skyllet en hund ud i lokummet!

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Doktoren (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Doktoren


Dato : 16-09-03 13:36

> Dette tilbud var til kr. 995 incl. gratis Pro. opgradering.
Telefonen er i
> den senere tid solgt
> til kr. 1195,- så du har altså sparet kr. 200, plus du har fået Pro
fordele
> i denne periode
> uden beregning.

Mener du at vi (jeg har også købt en) har givet 1000 for telefonen og
ingenting for opgraderingen....?
I følge faktura har vi kun givet 796 for telefonen og så 199 for
opgraderingen.... så reelt er det vel 400 vi har sparet (hvis vi får
de 200 for oprettelsen tilbage

mvh

Lars



Doktoren (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Doktoren


Dato : 16-09-03 13:38


"Doktoren" <REMOVElkh79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:bk702t$e4b$1@sunsite.dk...
> > Dette tilbud var til kr. 995 incl. gratis Pro. opgradering.
> Telefonen er i
> > den senere tid solgt
> > til kr. 1195,- så du har altså sparet kr. 200, plus du har fået
Pro
> fordele
> > i denne periode
> > uden beregning.
>
> Mener du at vi (jeg har også købt en) har givet 1000 for telefonen
og
> ingenting for opgraderingen....?
> I følge faktura har vi kun givet 796 for telefonen og så 199 for
> opgraderingen.... så reelt er det vel 400 vi har sparet (hvis vi får
> de 200 for oprettelsen tilbage
>

Jeg har lige tjekket min konto. Det ser ud til at man får de 199
tilbage, som Pro opgraderingen koster. Jeg har i hvert fald fået 199
godtgjort på min konto...
Hygge



Lars Stokholm (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 16-09-03 13:43

In dk.teknik.telefoni.mobil, Doktoren wrote:

>Jeg har lige tjekket min konto. Det ser ud til at man får de 199
>tilbage, som Pro opgraderingen koster. Jeg har i hvert fald fået 199
>godtgjort på min konto...

Jeg håber at min søster ser det samme når hun kommer hjem.

--
Lars Stokholm

With a mind that renders everything sensitive,
what chance do I have here? - Kate Bush (Not This Time)

Lars Stokholm (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 16-09-03 14:35

In dk.teknik.telefoni.mobil, Lars Stokholm wrote:

>Jeg håber at min søster ser det samme når hun kommer hjem.

Det ser sådan ud...

16.09.03 14:07:17 Tilbgf. Oprettelsesafgift [...] 199.00 kr.
16.09.03 14:18:24 Tilbgf. Oprettelsesafgift [...] 199.00 kr.
16.09.03 15:05:43 Tilbgf. Oprettelsesafgift [...] -199.00 kr.

En skam at den sidste skulle med. ;)

--
Lars Stokholm

With a mind that renders everything sensitive,
what chance do I have here? - Kate Bush (Not This Time)

Lars Christensen (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Lars Christensen


Dato : 16-09-03 13:43

On Tue, 16 Sep 2003 14:35:47 +0200, "Doktoren"
<REMOVElkh79@hotmail.com> wrote:


>Mener du at vi (jeg har også købt en) har givet 1000 for telefonen og
>ingenting for opgraderingen....?
>I følge faktura har vi kun givet 796 for telefonen og så 199 for
>opgraderingen.... så reelt er det vel 400 vi har sparet (hvis vi får
>de 200 for oprettelsen tilbage
>
Hvis der står 796 for på fakturaen har Telmore et forklaringsproblem
:-/

Er der nogen der ved hvornår priserne træder i kraft?


--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved
if they had known to 'Duck and Cover'

Telmore - Frank Rasm~ (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Telmore - Frank Rasm~


Dato : 16-09-03 17:40


"Lars Christensen" <spamtrap@zunzhine.dk> skrev i en meddelelse
news:881emvcpjdehg3hhjes16p710dmdud1oqq@4ax.com...
> On Tue, 16 Sep 2003 14:35:47 +0200, "Doktoren"
> <REMOVElkh79@hotmail.com> wrote:
>
>
> >Mener du at vi (jeg har også købt en) har givet 1000 for telefonen og
> >ingenting for opgraderingen....?
> >I følge faktura har vi kun givet 796 for telefonen og så 199 for
> >opgraderingen.... så reelt er det vel 400 vi har sparet (hvis vi får
> >de 200 for oprettelsen tilbage
> >
> Hvis der står 796 for på fakturaen har Telmore et forklaringsproblem

Ja, hvis det ikke lige var fordi vi har valgt også at refundere de 199 for
Pro
for kunder der har købt telefon hos os.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S



Lars Stokholm (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 16-09-03 13:42

In dk.teknik.telefoni.mobil, Telmore - Frank Rasmussen wrote:

>Dette tilbud var til kr. 995

På den faktura jeg har fået, står der at telefonen har kostet mig 796
kroner. Ergo har jeg betalt 199 kroner for Telmore Pro.

>incl. gratis Pro. opgradering.

Det passer ikke, det har kostet mig 199 kroner. Jeg har købt det
sammen, betalt det sammen, men jeg kan klart skelne hvad jeg har
betalt for hvad, og det er 796 kroner for en Samsung C100 og 199
kroner for Telmore Pro. 199 kroner er ikke gratis i mine øjne.

>Telefonen er i den senere tid solgt til kr. 1195,- så du har altså
>sparet kr. 200,

Nej, jeg har sparet 399 kroner, men det kommer ikke sagen ved.

>plus du har fået Pro fordele i denne periode uden beregning.

Det har alle de andre også.

I har sat mig i en 99,5 kroners klemme nu. Det var nemlig min søster
der købte telefonen og opgraderede til Telmore Pro. Jeg købte så
telefonen af hende, og vi delte prisen for Telmore Pro. Hun fik altså
Telmore Pro for 99,5 kroner og jeg betalte 99,5 kroner, for at slippe
for at skulle betale 199 kroner for det. Det kan/kunne betale sig for
os begge, fordi hun taler mere end jeg. Men nu vil hun jo nok bede om
at jeg erstatter de 99,5 kroner hun ikke har fået noget ud af.

--
Lars Stokholm

With a mind that renders everything sensitive,
what chance do I have here? - Kate Bush (Not This Time)

LA2 (16-09-2003)
Kommentar
Fra : LA2


Dato : 16-09-03 17:43


"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:a50emv83oeq3ok9sfk82he5847uici30gh@4ax.com...
> I har sat mig i en 99,5 kroners klemme nu. Det var nemlig min søster
> der købte telefonen og opgraderede til Telmore Pro. Jeg købte så
> telefonen af hende, og vi delte prisen for Telmore Pro. Hun fik altså
> Telmore Pro for 99,5 kroner og jeg betalte 99,5 kroner, for at slippe
> for at skulle betale 199 kroner for det. Det kan/kunne betale sig for
> os begge, fordi hun taler mere end jeg. Men nu vil hun jo nok bede om
> at jeg erstatter de 99,5 kroner hun ikke har fået noget ud af.
>
> --
> Lars Stokholm
>
> With a mind that renders everything sensitive,
> what chance do I have here? - Kate Bush (Not This Time)

Det er del ikke Telmores problem at du har lavet en studehandel med din
søster?

LA2



Fischer (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 16-09-03 18:19

> Det er del ikke Telmores problem at du har lavet en
> studehandel med din søster?

Men det er vel Telmores problem, at de indfører noget nyt og smart for at
nedlægge det få dage efter?
I dette tilfælde er Lars' problem dog løst.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



LA2 (16-09-2003)
Kommentar
Fra : LA2


Dato : 16-09-03 18:56


"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3f674614$0$97228$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > Det er del ikke Telmores problem at du har lavet en
> > studehandel med din søster?
>
> Men det er vel Telmores problem, at de indfører noget nyt og smart for at
> nedlægge det få dage efter?
> I dette tilfælde er Lars' problem dog løst.
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i
adressen.
>
Det er vel ikke et problem når de personer der har tilmeldt sig pro bliver
gjort skadesløse. At vedkommende har lavet en videre handel med produktet er
da Telmore fuldkommen uvedkommende.
Det er ikke Gud vi taler om her men en telekommunikationsvirksomhed....suk

LA2



Lars Stokholm (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 16-09-03 19:45

In dk.teknik.telefoni.mobil, LA2 wrote:

>At vedkommende har lavet en videre handel med produktet er da Telmore
>fuldkommen uvedkommende.

Der er ikke noget af det jeg har sagt der er usandt.

--
Lars Stokholm

With a mind that renders everything sensitive,
what chance do I have here? - Kate Bush (Not This Time)

Fischer (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 16-09-03 21:19

> Det er vel ikke et problem når de personer der har
> tilmeldt sig pro bliver gjort skadesløse.

Nej, det blev de heldigvis.
Hr. Telmore antydede bare at dem der havde købt telefon incl. opgradering
til Pro ikke ville få godtgørelse af Pro-delen.

Hvis de ikke havde fået godtgjort de 199,- kr. synes jeg det ville være fup,
da de ved køb af telefonen havde taget med i betragtning at de i pakken fik
en ydelse til en værdi af 199,- kr.
En vare som Telmore få dage efter devaluerede til 0,- kr.

> At vedkommende har lavet en videre handel med produktet
> er da Telmore fuldkommen uvedkommende.

Det er sådan set heller ikke essensen ....

> ....suk

Selv suk.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Joergen Ramskov (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Joergen Ramskov


Dato : 16-09-03 13:33

Fischer wrote:

> Klog beslutning IMHO!

100% enig. Jeg må sige den udmelding kommer som en stor overraskelse,
men det er da lækkert at se at Telmore erkender fejlen og retter det
så hurtigt!

Dog desværre ikke nogen ændring i prisen på GPRS :(

Det kan jo kun skyldes de priser de får fra TDC :(


--
Joergen Ramskov
Jabber ID: Pointwood[AT]jabber.shd.dk
Mere info på http://jabber.dk/ og http://jabber.org/


Kasper Hyllested (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Kasper Hyllested


Dato : 16-09-03 19:26

Joergen Ramskov <jra@con.terra.dk> writes:
>Dog desværre ikke nogen ændring i prisen på GPRS :(

Det er dybt, dybt beklageligt - nu overvejer jeg endnu kraftigere et
skifte til CBB. Havde regnet med, at det var det næste, vi fik fra Telmore.

Mange hilsner

Kasper Hyllested


Peter @ Team-PsHdO (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Peter @ Team-PsHdO


Dato : 16-09-03 20:14

Hej.

> >Dog desværre ikke nogen ændring i prisen på GPRS :(

> Det er dybt, dybt beklageligt - nu overvejer jeg endnu kraftigere et
> skifte til CBB. Havde regnet med, at det var det næste, vi fik fra
Telmore.

Vi må håbe at Telmore snart får styr på de GPRS priser,
ellers har vi sikkert også snart et par abonnementer der bliver flyttet....


--
Hilsen
Peter



Lars Christensen (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Lars Christensen


Dato : 16-09-03 21:12

On Tue, 16 Sep 2003 21:14:20 +0200, "Peter @ Team-PsHdO"
<pshdo@get2net.dk> wrote:

>
>Vi må håbe at Telmore snart får styr på de GPRS priser,
>ellers har vi sikkert også snart et par abonnementer der bliver flyttet....
>

Sådan som det er nu er det max 7000 kunder de mister. Nok ikke nok til
at starte en priskrig på når de har 400.000 kunder.


--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved
if they had known to 'Duck and Cover'

Peter @ Team-PsHdO (17-09-2003)
Kommentar
Fra : Peter @ Team-PsHdO


Dato : 17-09-03 18:47

Hej.

> Sådan som det er nu er det max 7000 kunder de mister. Nok ikke nok til
> at starte en priskrig på når de har 400.000 kunder.

Vil det sige at GPRS reelt ikke er en parameter der vil blive kørt priskrig
på,
da det efter ovenstående udsagn åbenbart er under 2% der reelt bruger
GPRS.......??

Jeg så nu gerne at måneds-abonnementet for GPRS hos telmore forsvandt,
da telmore jo er et firma hvor man ikke skal betale "dummebøder"....

--
Hilsen // Regards
Peter @ Team-PsHdO
http://nokia.dyndns.dk



Per Thomsen (18-09-2003)
Kommentar
Fra : Per Thomsen


Dato : 18-09-03 08:51

> Jeg så nu gerne at måneds-abonnementet for GPRS hos telmore forsvandt,
> da telmore jo er et firma hvor man ikke skal betale "dummebøder"....
>
LOL - Den sad.

Per



TDJ (16-09-2003)
Kommentar
Fra : TDJ


Dato : 16-09-03 20:13

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in
news:3f66f4d6$0$24656$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Pressemeddelelse fra Telmore:
> ----------
> TELMORE erkender behovet for enkelthed

Hmm.. måske er der bare for mange som har opdaget at de 199,- først
var tjent ind efter over 1100 minutter. (22 timers tale)


Lasse Hedegaard (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 16-09-03 22:10

TDJ skrev:

>Hmm.. måske er der bare for mange som har opdaget at de 199,- først
>var tjent ind efter over 1100 minutter. (22 timers tale)

Alle tager vel og regner på sådan noget før de tilmelder sig, ellers
er man da godt fjollet. 22 timer er ikke meget i erhvervslivet (for
nogle vil det kunne tjene sig ind på en uge), hvilket jo var hvad
Telmore Pro henvendte sig til.

Men helt personligt synes jeg det er fint at Telmore dropper
Pro-idéen, jo mere overskueligt - jo bedre.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408877
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste