Nokia 6310i og blueTooth - ALT prøvet...
Fra : Lars Brink [2650]

Dato : 16-09-03 10:10

Hejsa!

Det var nok naivt at tro at jeg kunne få noget til at virke som andre ikke
kunne men jeg ville dog gerne som min. have det til at virke som andre godt
kunne få til at virke.

Mit setup:
Nokia 6310i med software version 5.51 (08-07-03)
Windows XP
Sandberg USB dongle (Zeevo BlueTooth Device) med BT500 Software version 1.2

Prøvede programmer:
Nokia PC Suite 5.01 DK
Nokia PC Suite 5.10 DK
Oxygen Phone Manager II 2.1.5

Jeg kan lave en alm. opkaldsforbindelse således jeg med GPRS kan komme på
nettet, men ellers kan jeg ikke i nogen af programmerne få adgang til
telefonen.

Nogen som har prøvet noget lignende eller kan sige mig om hvad jeg evt. skal
kigge efter.

Efter hvad jeg har læst og hørt skulle det som min. kunne virke med Oxygen
Phone Manager.

Mvh,

Lars

Fra : Lars Brink [2650]

Dato : 17-09-03 15:35

> Nogen som har prøvet noget lignende eller kan sige mig om hvad jeg evt.
skal
> kigge efter.

Det var så den nye PC Suite 4.88 som var løsningen.

Følgende kombination har jeg således fået til at virke:
Nokia 6310i (Software version 5.51)
Windows XP
Sandberg USB BlueTooth Dongle (Zeevo)
BlueTooth Software (medfølgende) BT500 version 1.2

Mvh,

Lars Brink