P800 og fødselsdage fra kontaktpersoner
Fra : jones_net

Dato : 16-09-03 09:50

Hejsa

Jeg har lige fået en P800, som jeg synkroniserer op mod Outlook XP.

Problemet er, at alle de fødselsdage jeg har sat i Outlook på mine
kontaktpersoner kommer ikke med over i hverken kontaktpersoner eller
kalenderen.
At de ikke er i kontaktpersoner er måske OK, da der ikke er et felt
til det, men at de ikke er med i kalenderen på telefonen, når de er i
Outlook kalenderen - det fatter jeg ikke!?!?

Jeg synkroniserer alle aftaler, så det er ikke pga. dét.
Jeg kan sagtens se de aftaler der varer hele dagen, som jeg har
skrevet ind i Outlook kalenderen, men altså ikke dem, som bliver
genereret via mine kontaktpersoner

Har I forslag eller samme erfaring?

/J

Fra : John

Dato : 16-09-03 09:57

On 16 Sep 2003 01:49:40 -0700, jones_netng@yahoo.dk (jones_net) wrote:
> [...]
>Jeg kan sagtens se de aftaler der varer hele dagen, som jeg har
>skrevet ind i Outlook kalenderen, men altså ikke dem, som bliver

Jeg har samme problem med T610, Da jeg havde T68 kom fødselsdagen med
som 'hel-dags' aftaler, men nu er de slet ikke med, og det er en
anelse irriterende.

Måske det er et problem med XTNDConnect.

John