Newbie: Genstart af PSERVE fra klient.
Fra : Michael Døj

Dato : 05-01-01 14:17

Hejsa
Vi kører med en Novell 5 server, glimrende. Der har dog været lidt bøvl med
nogle af vore printservere, og det har derfor været nødvendigt at genstarte
PSERVE på serveren.

Dette er gjort via Netware Admin på en klient (logget ind som admin). Når
PSERVE er bragt ned, har det været "nødvendigt" at downe serveren, for
derved at loade PSERVE igen. Findes der ikke en mere hensigtsmæssige måde at
loade PSERVE på igen, uden at genstarte serveren. (Jeg har nemlig følt mig
lidt smådum de par gange jeg har gjort det :)

Med venlig hilsen

Michael Døj
Valtor Offshore A/S

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 05-01-01 15:28

Hejsa
har du prøvet at finde linien hvor pserver loades fra autoexec.ncf.
Du burde kunne loade pserver context.til.pserver.object

Mvh.
Kasper