Tele 2 ny reklame ...
Fra : sah

Dato : 16-09-03 07:52

Hvad er lige fordelen ved Tele2´s nye tilbud ?
eller er det spildte reklame kroner.`?

0 kr. i abb.(hvis man også er adsl og fastnet kunde)(står som * tekst... og
det hader jeg!)
1,25 kr. i minutpris
0,50 i sms

hmm.. er det godt ?
Lige efter Tele2 reklame i tv var der en reklame for Telmore -
jeg ved godt hvad jeg ville vælge (og har valgt!)

Bare lidt undren.

Fra : FB

Dato : 16-09-03 09:55

"sah" <sa@lsdhksh.dk> wrote in message
> [...]
> eller er det spildte reklame kroner.`?
>
> 0 kr. i abb.(hvis man også er adsl og fastnet kunde)(står som * tekst...

Synes priserne snakker for sig selv.

> Lige efter Tele2 reklame i tv var der en reklame for Telmore -
> jeg ved godt hvad jeg ville vælge (og har valgt!)
>
> Bare lidt undren.

Undrer du bare videre.. Tele2 har åbenbart ikke opfattet at 1krone barrieren
er brudt og det var i de 'gamle' dage sms'er kostede en halv krone.

Mvh
FB
--
Gratis sms - Gratis Java spil - Gratis unlock
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < --