sms via nettet til udland?
Fra : Lise

Dato : 15-09-03 21:19

Ved I, om det er muligt?
Behøvs' ikke nødvendigvis være gratis.

Tak

//Lise

Fra : Astrid S. Thusgaard

Dato : 15-09-03 21:46

Lise wrote:
> Ved I, om det er muligt?
> Behøvs' ikke nødvendigvis være gratis.
>
> Tak
>
> //Lise

Jeg har svaret på det spørgsmål, du stillede tre tråde tilbage.

--
Astrid S. Thusgaard
Taarnby, Denmark

To reply - remove the Danish capital in my e-mail address

Fra : Lise

Dato : 15-09-03 21:50

"Astrid S. Thusgaard" <astrid@copenhagenthusgaard.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har svaret på det spørgsmål, du stillede tre tråde tilbage.

Ja, tak. Undskyld jeg burde ha skrevet foruden coolsms.dk - den kan jeg
nemlig ikke til at virke.. Mit password dukker aldrig op. Findes der mon
andre steder?

mvh
Lise

Fra : FB

Dato : 15-09-03 22:10

"Lise" <lisesbrevkasse@hotmail.com> wrote in message
> Ja, tak. Undskyld jeg burde ha skrevet foruden coolsms.dk - den kan jeg
> nemlig ikke til at virke.. Mit password dukker aldrig op. Findes der mon
> andre steder?

1rstwap skulle efter sigende være god der.

50 sms'er pr. uge; http://www.1rstwap.com/partners/go.to/oskar

Læs mere på http://mobil.dontdoit.dk

Mvh
FB

Fra : BG

Dato : 16-09-03 09:31

On Mon, 15 Sep 2003 23:09:38 +0200, "FB" <nomail@nospam.ha> wrote:

>1rstwap skulle efter sigende være god der.
>50 sms'er pr. uge; http://www.1rstwap.com/partners/go.to/oskar

Hvis det er svärt og huske er der en kort adresse

http://2sms.tk

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfeile)

====================================== phone pages
http://osbymikro.tk
====================================== free sms
http://2sms.tk
====================================== mail address
info@osbymikro.tk.remove_th.is

Fra : Jimmy

Dato : 15-09-03 22:14

> Ved I, om det er muligt?
> Behøvs' ikke nødvendigvis være gratis.

Telmore.dk hvis du køber et nummer til 50 kr.
Det er ikke gratis - koster 2.70 pr stk

Mvh
Jimmy

Fra : Anders Giversen

Dato : 15-09-03 22:29

Fra : Jimmy

Dato : 15-09-03 22:56

"Anders Giversen" <giversen@cs.auc.dk> wrote in message
On Mon, 15 Sep 2003, Jimmy wrote:
> Telmore.dk hvis du køber et nummer til 50 kr.
> Det er ikke gratis - koster 2.70 pr stk

> Nej, dette er ikke helt rigtig. Ifølge http://www.telmore.dk/priser.html
> koster en WebSMS 20 øre. Der er ingen adskillelse i WebSMS og WebSMS til
> udlandet.

Det er faktisk heller ikke helt rigtigt, hvad du siger

Man *kan* slet ikke sende en SMS til udlandet har jeg lige erfaret.
8 tegn er det maksimale på deres WebSMS, hvor man selv taster nummeret.

Mvh
Jimmy

Fra : Lise

Dato : 16-09-03 10:03

> Det er faktisk heller ikke helt rigtigt, hvad du siger
>
> Man *kan* slet ikke sende en SMS til udlandet har jeg lige erfaret.
> 8 tegn er det maksimale på deres WebSMS, hvor man selv taster nummeret.

Ja, det er rigtigt. Man kan IKKE sende til udlandet via telmores hjemmeside.
Du kan kun sende web-sms´er til danske numre.

Mvh Lise