Bruger du bybus i Aalborg?
Fra : Peter Michael Jensen

Dato : 15-09-03 20:17

.....og har en java-mobil, så se her: http://www.sluppermand.dk/mobil.html

Programmet kan i princippet bruges til at former for offentlige ruteplaner.

Har du nogen idéer og/eller interesser så kontakt mig ved at fjerne
"_no" og "spam_" fra min mailadresse.

Jeg har stor glæde af at have busplanen ved hånden - måske er der andre
der kunne have tilsvarende fornøjelse af den. Jeg regner med at den
bliver komplet mht. bybusserne i Aalborg inden "længe"...

mvh
Peter Michael Jensen

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 15-09-03 21:34

"Peter Michael Jensen" <pmj_no@spam_oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der kunne have tilsvarende fornøjelse af den. Jeg regner med at den
> bliver komplet mht. bybusserne i Aalborg inden "længe"...

Smart... Vil gerne have 6'eren samt 5V :))))

> mvh
> Peter Michael Jensen
Thomas

Fra : Mads Stetter

Dato : 15-09-03 21:53

Thomas Buus Andersen wrote:>
> Smart... Vil gerne have 6'eren samt 5V :))))
>
> Thomas

Helt klart... 6, 5 og 2'eren.. så er den perfekt!

Pisse godt initiativ

MVH Mads Stetter

Fra : Peter Michael Jensen

Dato : 16-09-03 15:39

Hej igen

Jeg vil sørge for at de kommer med i løbet af de næste par uger.

/Peter