Vedr. smsbesked.dk
Fra : Astrid S. Thusgaard

Dato : 15-09-03 18:05

Jeg er normalt tilfreds bruger af smsbesked.dk, som desværre nu har valgt
at lukke deres service for en periode.

Er der nogen, som kender reelle alternativer med samme muligheder?

Jeg skal måske understrege, at det der er vigtigt for mig, er at sms'en ser
ud, som hvis den var kommet fra min telefon, således at man kan svare
direkte på den. Det gør ikke noget, at det koster noget.

Andre services, som jeg har sat stor pris på hos smsbesked.dk (i prioriteret
rækkefølge):

Ingen problemer med sms'er der ikke er kommet frem
Online betaling
Adressebog
Oversigt over afsendte sms'er

På forhånd tak for hjælpen!

--
Astrid S. Thusgaard
Taarnby, Denmark

To reply - remove the Danish capital in my e-mail address

Fra : FB

Dato : 15-09-03 18:08

"Astrid S. Thusgaard" <astrid@copenhagenthusgaard.com> wrote in message
> [...]
> ud, som hvis den var kommet fra min telefon, således at man kan svare
> direkte på den. Det gør ikke noget, at det koster noget.

Hvis du kan bruge nogle gratisse sites kan du finde et par her:
http://mobil.dontdoit.dk/sms.php
TDC virker hver gang og til alle selskaber. Dog er der en lille reklame i
bunden.
Det er med eget nummer også, så folk kan skrive direkte tilbage.

Mvh
FB

Fra : Astrid S. Thusgaard

Dato : 15-09-03 18:12

FB wrote:

> [...]
> reklame i bunden.
> Det er med eget nummer også, så folk kan skrive direkte tilbage.

Tak for endog meget hurtigt svar, men desværre - der må ikke være nogen
reklamer.

Fra : Kim

Dato : 15-09-03 18:38

www.coolsms.dk

Fra : BG

Dato : 15-09-03 18:50

On Mon, 15 Sep 2003 19:05:19 +0200, "Astrid S. Thusgaard"
> [...]
>rækkefølge):
>
>Ingen problemer med sms'er der ikke er kommet frem

pröv og registrere deg på

http://2sms.tk

Det er en webtjenste hvor du kan sende 50 SMSer/uge og det er en
indonesisk firma der står bag, 1rstwap.com heder firmaet.

Den er gratis

Du kan sende til alle danske GSM-netter (og mer)

Du kan skrive alle 160 char. Der er kun reklame hvis du har mer en 35
char tilbage (pröv med at fylde ud de sidste tegner med tomme tegn og
avslutt med en punkte.)

Der er status rapport over sente SMSer

Adressebog

Dit egne numer er afsender, således kan man svare direkte

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfeile)

====================================== phone pages
http://osbymikro.tk
====================================== free sms
http://2sms.tk
====================================== mail address
info@osbymikro.tk.remove_th.is

Fra : FB

Dato : 15-09-03 19:46

"BG" <borje@gmx.net> wrote in message
> http://2sms.tk
>
> Det er en webtjenste hvor du kan sende 50 SMSer/uge og det er en
> indonesisk firma der står bag, 1rstwap.com heder firmaet.

Hvis det er vigtigt at kunne sende til CBB telefoner, kan man ikke bruge
1rstwap.com desværre.

Mvh
FB

Fra : Janus Høi

Dato : 17-09-03 20:34

"FB" <nomail@nospam.ha> skrev i en meddelelse

> Hvis det er vigtigt at kunne sende til CBB telefoner, kan man ikke bruge
> 1rstwap.com desværre.

Det har jeg ingen problemer med.

Min kone har CBB og hun modtager nemt hvad jeg sender fra 1rstwap.com

--
Janus

Fra : Th Frydensberg

Dato : 15-09-03 19:48

"Astrid S. Thusgaard" wrote:

http://mailkalender.tdcmobil.dk/my/servlet/my?U1=200

th

Fra : Th Frydensberg

Dato : 15-09-03 19:50

"Astrid S. Thusgaard" wrote:

http://www.sms1919.dk/smsclublogin.php

th

Fra : Astrid S. Thusgaard

Dato : 15-09-03 20:19

Th Frydensberg wrote:

> http://www.sms1919.dk/smsclublogin.php

Så vidt jeg kan se, så skal man med denne her finde sig i at få tilsendt
markedsføringsmateriale på mobilen - jeg har så rigeligt i det, jeg får
sendt på mailen...

Fra : Lise

Dato : 15-09-03 20:42

> [...]

¨Kan man sende sms'er til udlandet via de der tjenester, I nævner?

Fra : Jean

Dato : 15-09-03 20:43

Astrid S. Thusgaard
> Så vidt jeg kan se, så skal man med denne her finde sig i at få tilsendt
> markedsføringsmateriale på mobilen - jeg har så rigeligt i det, jeg får
> sendt på mailen...

Prøv www.coolsms.dk ... 25 øre pr. SMS... du får bekræftelsen direkte på
skærmen.

Mvh Jean

Fra : Astrid S. Thusgaard

Dato : 15-09-03 21:07

Jean wrote:

> Prøv www.coolsms.dk ... 25 øre pr. SMS... du får bekræftelsen direkte
> på skærmen.
>
> Mvh Jean

Ja, jeg er efter enkelte tests også lige kommet frem til, at det er bedste
bud og har købt mig en bunke points der.
Og ja, man kan også sende sms til udlandet - har lige testet med familie i
Holland, og den var der med det samme!

Det er lidt dyrt, men til gengæld virker det, og man skal ikke finde sig i
al mulig markedsføring det ene og det andet og det tredje sted - og det er
det vigtigste!

Tak for hjælpen til alle!

P.S. Det næstbedste ser ud til at være TDC's -
http://mailkalender.tdcmobil.dk - hvis man er mere til de gratis services -
der er det en diskret reklame, som ligger i slutningen af den sms, man
sender (Ordlyd: "tdcmobil.dk"), så det er til at leve med.

Fra : Frederik Østeraa

Dato : 16-09-03 13:51

Hvad med www.mobital.dk ?

Mvh
Frederik Østeraa

Fra : Astrid Sloth Thusgaa~

Dato : 17-09-03 11:19

"Frederik Østeraa" <frederik@oesteraa.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med www.mobital.dk ?
>
> Mvh
> Frederik Østeraa

Mobital.dk er også et glimrende bud - ser fornuftigt ud, men er en hel del
dyrere end coolsms.dk - prisen på mobital ligger nemlig på 62,5 øre pr. sms.