opdatering af software i T68i i kbh. NV
Fra : L C

Dato : 15-09-03 17:36

Er der nogen der ved hvor man kan få opdateret sin T68i telefon gratis på
Frederikssundvej i Kbh. NV. Det skal være et sted der gør det gratis, og med
det samme, da jeg stadig har reklamationsret på telefonen.

Mvh. Lasse Christensen

Fra : Søren Blom

Dato : 15-09-03 17:55

"L C" <l@c.cc> skrev
> [...]
med
> det samme, da jeg stadig har reklamationsret på telefonen.

Så kan du besøge Teleserverice på Hovedbanegården, de ordner det med det
samme.

Godt nok, betyder det at du skal bevæge dig uden for NV, men mon ikke du
klare det.

--
VH

Søren Blom