3510i - går af og til ud ved tryk på "menu~
Fra : Jan Skov

Dato : 15-09-03 16:19

Jeg har en 3510i og for så vidt tilfreds med den, men oplever at den af og
til går ud ved tryk på menu/valg knappen.
Den kommer igen uden jeg skal indtaste pin koden!!

Men opkald afbrydes og er jeg ved at skrive sms forsvinder al teksten.

Er der nogen der har oplevet lignende?!
Den skal måske bare byttes... ;(

/JSC
www.jsc.dk

Fra : FB

Dato : 15-09-03 16:24

"Jan Skov" <janskovchristensen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Den kommer igen uden jeg skal indtaste pin koden!!
>
> Men opkald afbrydes og er jeg ved at skrive sms forsvinder al teksten.

Det lyder alt for bekendt.
Min 3510I havde de samme symptomer i et par uger.

Men så gik den helt død.
Jeg skrev en sms, trykkede på Send, og telefonen gik død (den slukkede).

Cirka 1 uge efter, har jeg stadig ikke fået liv i den.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, har ikke kviteringen på telefonen, den er
mere end 6 måneder gammel men under 2 år.

Mvh
FB

Fra : GJ

Dato : 15-09-03 21:51

> [...]
>Den kommer igen uden jeg skal indtaste pin koden!!
>
>Men opkald afbrydes og er jeg ved at skrive sms forsvinder al teksten.

Ja... jeg har oplevet det ved ALLE mine nokia tlf så man kan jo undre
sig over at jeg bliver ved med at købe dem (nokia 5110, 3210,
3310, 3510)

Min 3510 har gjort det fra jeg købte den men fik aldrig taget mig
sammen til at brokke mig over det....

Men altså de fleste gange løses problemet ved en software
opdatering... Har I hvert fald virket på alle mine.... (Bare trist
man mister alle sine beskeder.)

Mvh Gitte