TV2's MMS nyhedsservice
Fra : Astrid S. Thusgaard

Dato : 15-09-03 13:36

Er der nogen, der har prøvet den?

Jeg tilmeldte mig i midten af sidste uge, og fik øjeblikkeligt en sms om, at
jeg var tilmeldt. Næste morgen kl. 9 burde der så være kommet en mms med
nyhederne, men der kom ingen.

Jeg skrev til dem i fredags uden at få svar, men er der nogen, der har
prøvet servicen med succes?

--
Astrid S. Thusgaard
Taarnby, Denmark

To reply - remove the Danish capital in my e-mail address

Fra : Camilla

Dato : 15-09-03 17:50

"Astrid S. Thusgaard" <astrid@copenhagenthusgaard.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Astrid S. Thusgaard
> Taarnby, Denmark
>
> To reply - remove the Danish capital in my e-mail address

er din mobil er MMS opsat?

Fra : Astrid S. Thusgaard

Dato : 15-09-03 17:59

> Camilla wrote:
>
> er din mobil er MMS opsat?

Jep - min mobil (N7250) er sat op til mms, og det virker normalt uden
problemer.

Jeg har Orange-abonnement, som også hører til de abonnementer, som TV2
ifølge deres hjemmeside ikke har problemer med.

Fra : JHF

Dato : 16-09-03 14:08

Det skyldes, at TV2 i øjeblikket benytter sig af "egne" indstillinger når
der skal sendes MMS. Du skal altså vælge mellem:

1) Vil du have MMS beskeder fra venner og bekendte skal du bruge
indstillingerne fra Orange
2) Vil du have MMS nyheder fra TV2 skal du bruge indstillingerne fra TV2.
Hvis du benytter dig af denne mulighed skal du også have et GPRS
abonnement!

Man kan altså ikke begge dele samtidig! Mit råd er derfor at afvente, at
det bliver muligt at få leveret nyhederne gennem Orange's indstillinger,
hvilket nok ikke varer så længe.......

Jeg håber, at svaret hjalp dig lidt

Astrid S. Thusgaard <astrid@copenhagenthusgaard.com> wrote in article

Fra : Thomas Frandzen

Dato : 16-09-03 14:41

"Astrid S. Thusgaard" <astrid@copenhagenthusgaard.com> skrev i en meddelelse

> Jeg skrev til dem i fredags uden at få svar, men er der nogen, der har
> prøvet servicen med succes?

Ikke jeg - jeg har haft problemer med min Nokia 3650 og Sonofon - jeg
modtager en SMS om at jeg har fået tilsendt en MMS som jeg også kan se på
www.unwire.etellerandet, men selve MMSen dukker aldrig op på min telefon....
Nogle der har nogle gode idéer?

(Har spurgt før, men folks viden forøges jo hele tiden, så

-Thomas