Orange lavpris
Fra : T|-|0M@$

Dato : 15-09-03 12:46

Efter at have læst dette
(http://www.mobilmagasinet.dk/nyheter/visa.asp?id=4734&sid=1) fik jeg blod
på tanden. Jeg har et fungerende Orange kort liggende (tidligere mono - nu
navneløst abo. med priser på 1 kr/min, 20 øre/sms). Så jeg ville prøve at få
det ændret til 85 øre/min, 17 øre/sms.

Jeg ringede 80404040 og kom (til stor overraskelse for mig) til lige med det
samme - til gengæld kunne hun ikke hjælpe. Jeg skulle ringe på 8040 4020.

Jeg ringede så 8040 4020 og talte med en dame som sagde at det kun var for
"gode kunder - og det er ikke mig der afgør det - men jeg stiller dig lige
om).

Efter at have siddet i kø nogle få minutter kommer til til at tale med en
person som siger at alle kan få det (dog først efter at have chekket mit
nummer - skal sikkert kontrollere at man ikke er i en bindingsperiode eller
lignende).

Nå men det korte af det lange - det koster 199 kr. af skifte over. Så er det
jo uinteressant. Jeg har jo allerede de priser (selvhenter).

Så har du et Orange abo. allerede - og er du villig til at betale 199 kr.
kan du skifte over ved at ringe på ovenstående nummer.

Efter 25. september kan alle få det abo. - Men hvorfor skulle man? Telmore
og CBB yder mindst lige så god service og har mindst lige så god dækning.
CBB har endda en noget lavere minuttakst (74 øre kontra 85 øre) men så en
lidt højere SMS pris (20 øre kontra 17 øre). Eller alternativt
selvhenter.dk - hvor man ikke skal betale for oprettelse (eller rettere -
hvor man får taletid for pengene).