SE T610 "crash"
Fra : Ukendt

Dato : 14-09-03 14:28

Jeg er den nogenlunde glade ejer af en T610. I dag, mens tastaturet var
låst, ringede telefonen. Da jeg ikke var hjemme, registrerede den
selvfølgelig, at jeg var gået glip af to opkald. Imidlertid kunne jeg ikke
låse den op igen ved den sædvanlig kombination af Unlock og #, og slukke
kunne jeg heller ikke.

Så hev jeg batteriet ud. Det hjalp heller ikke!

Først er den lang tid om at starte, så taster jeg min PIN-kode ind (så lidt
virker den altså), men den reagerer ikke på nogen af de andre taster, og
således heller ikke OK til at godkende koden med.

Summa summarum, skidtet virker ikke.

Det er for så vidt en dejlig telefon ellers, selv om det meget glatte ydre
ikke er særlig hensigtsmæssigt, med mindre man synes det er fedt at pudse
sin telefon hele tiden, og selv om kameraets kvalitet mildt sagt ikke
imponerer (det kan jeg dog leve med).

Nu lader jeg batteriet være ude i håbet om at den på et eller andet
tidspunkt resetter, og så må jeg ned til "Årrånsje" i morgen.

Er der nogen kvikke hoveder, der har forslag i mellemtiden? På forhånd tak.

Mvh, Ulrik

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-03 23:02

Du skal bruge menupunktet 'lås tastatur op' Det er jo ingen Nokia det her ;)

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-03 09:47

"Jesper Winding" <jesperw[SNABEL-A]tdcadsl.dk> wrote in message
> Du skal bruge menupunktet 'lås tastatur op' Det er jo ingen Nokia det her
;)

Det siger du ikke?! Jeg kunne heller ikke forstå hvorfor 3210-coveret ikke
passede. ;-D

Som jeg skrev, HAR jeg trykket Unlock og * (bruger engelske indstillinger)
og det virkede _ikke_.

Mvh, Ulrik

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-03 10:54

"uL®!K" <vondahe AT usa DOT com> skrev i en meddelelse
> "Jesper Winding" <jesperw[SNABEL-A]tdcadsl.dk> wrote in message
>
> Det siger du ikke?! Jeg kunne heller ikke forstå hvorfor 3210-coveret ikke
> passede. ;-D

Hæhæ ;)

> Som jeg skrev, HAR jeg trykket Unlock og * (bruger engelske indstillinger)
> og det virkede _ikke_.

Okay. Misforstod. Ja så lader det sq til at den er i udu - Jeg har dog ingen
problemer haft med min. Og vil på det kraftigste anbefale den til folk der
tænker på en Nokia. Har selv altid haft Nokia og gik fra en 6610 over til
den her. Bedste træk jeg har lavet længe. Men fejl opstår selvfølgelig i
alle telefoner. Jeg har i hvert fald haft min del i Nokia'er. Jeg ved ikke
med jer andre? Men i stabilitet tror jeg Eric og hans ven løber med
prisen...

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-03 09:10

"Jesper Winding" <jesperw[SNABEL-A]tdcadsl.dk> wrote in message
(klip)
> Okay. Misforstod. Ja så lader det sq til at den er i udu -

Jeps, den blev også erklæret DOA, da jeg kom til rep med den, da den fra
præcist 14 dage gammel. Dermed skulle jeg være sikret en ny.

> Jeg har dog ingen problemer haft med min. Og vil på det
> kraftigste anbefale den til folk der tænker på en Nokia.

Bortset fra en 2110 har jeg aldrig haft Nokia, men skulle jeg anbefale nogen
en ny telefon, ville det nok være en af de nye Sony Ericsson-modeller, der
snart kommer. De har bedre kamera og TFT-skærm, hvor T610 har en meget ringe
kamera og noget så totalt oldnordisk som en DSTN-skæm. Man kunne forledes
til at tro, at SE havde opkøbt et støvet restlager af denne komplet
forældede teknologi, der resulterer i et skærmbillede, som man dels kun ser
rigtigt hvis man er nøjagtigt lige ud for skærmen og dels giver et generelt
ringe/flimrende billede, især i naturligt dagslys.

Mvh, Ulrik