LG G5300
Fra : Allan Toft

Dato : 14-09-03 11:31

Overvejer at købe ny mobil, har kun 2 krav der skal være 65k farveskærm og
mms

Fandt så denne her til 1789,00 u. abb.

http://www.shop4all.dk/Productlists/xmlproductdetails.aspx?TemplateID=101&ProductID=110920

Er det pengene værd, dvs har du en af slagsen så del lige dine erfaringer
med os andre i gruppen, såvel gode som dårlige....

Vil ha en ny da jeg er mega træt af min nokia 3510i skod mobil.....

Overvejer også nokias kommende 6600 til ca 4k
Og evt SPV men kan den anvendes til andre operatører end orange?
Har de fået den danske opdatering til at virke?

pfh. tak for alt input

mvh
Allan

Fra : Tine \(2800\)

Dato : 14-09-03 22:00

> Og evt SPV men kan den anvendes til andre operatører end orange?
> Har de fået den danske opdatering til at virke?

Den kan sagtens benyttes til andre operatører.
Jeg benytter selv smarttalk. Det kræver dog du unlocker den.
Men det findes der råd for på nettet. Det bør ikke tage mere end 5 minutter.

min danske software er helt iorden.

Så har du mod på en ny oplevelse, så kast dig ud i det

mvh
Nicolai

Fra : Jim Andersen

Dato : 15-09-03 09:58

Allan Toft wrote:
> [...]
> erfaringer
> med os andre i gruppen, såvel gode som dårlige....

Søg på google. Fandt en hjemmeside på norsk med en masse indlæg om den. De
fleste var vildt begejstrede, bortset fra batterilevetiden. men som andre
påpegede "hvad fanden forventer I når den har en så stor og lækker
farveskærm!"

> Vil ha en ny da jeg er mega træt af min nokia 3510i skod mobil.....

Hvis den er i ok stand så vil jeg give 300 for den.

/jim

Fra : Allan Toft

Dato : 15-09-03 20:38

300 ???

ellers tak kan se at de sælges fint på QXL for ca 500-800 (mindstepris er
opnået), desuden har jeg endnu 2 mnd abb. tilbage jeg tjekker såmænd bare
hvad jeg evt vil ha som afløser....

mvh

AT