Gratis
Fra : LH

Dato : 14-09-03 08:51

Jeg er træt af at skulle betale 10-15 kroner for en ringetone eller
farvebilledbesked til 3510i. Hvor kan man få det billiger? og kan man sende
et billede fra sin e-mail til telefonen??

PÅ FORHOND TAK
Jacob

Fra : Th0m@s

Dato : 14-09-03 09:08

Det tvivler jeg på - men du kan sagtens finde billeder på nettet. Dem kan du
uploade på eaid. Og så hente igen (via WAP) med din telefon. Med GPRS hos
Telmore (hvis du har tilmeldt dig i god tid) eller CBB (kan stadig nå det)
er det endda gratis indtil 30/9.

Det samme gælder sådan set ringetoner. Der er masser af steder (endnu) hvor
der kan downloades midi filer (det er ikke lovligt (med mindre kunstneren
har været død i 70 år eller sådan noget i den stil) - så antallet af steder
er faldende).
Du skal dog være opmærksom på at midifiler med mere end 4 stemmer IKKE
virker. Winamp viser så vidt jeg husker antallet af stemmer.

Ang. billeder er opløsningen på 3510i's skærm 65x96 - og det kan godt betale
sig at skære billedet til (1) Du undgår en hvid kant hvis billedet ikke har
den rigtige ratio, 2) Billedet fylder mindre i den begrænsede hukommelse (og
når du skal betale pr. kb bliver det også billigere)) i et tegneprogram på
computeren. Den forstår 4096 farver.