Forsinket modtagelse af SMS med TDC
Fra : pelmar

Dato : 14-09-03 02:43

jeg har altid haft et problem med at modtage Sms's igennem mit TDC
abonnement og det sidste stykke tid har det bliev værre. Jeg har dags
dato den 13.modtaget 2 sms besked det var sendt den 09/09. Er der andre
det har oplevet det sammen eller ved hvorfordet sker?

Fra : Hans Paulin

Dato : 14-09-03 08:58

pelmar wrote:
> [...]
> dato den 13.modtaget 2 sms besked det var sendt den 09/09. Er der
> andre det har oplevet det sammen eller ved hvorfordet sker?

....min søster påstår hårdnakket, at hun sendte mig en SMS i går; men jeg
har ikke modtaget den - hun har TDC og jeg har Telmore...
Hans

Fra : Johnny

Dato : 14-09-03 11:33

pelmar wrote:

> [...]
> dato den 13.modtaget 2 sms besked det var sendt den 09/09. Er der andre
> det har oplevet det sammen eller ved hvorfordet sker?

Følge diskussionen på mobildebat.dk
http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=10365

--
/ Johnny