GPRS hos CBB, hvordan?
Fra : LA2

Dato : 13-09-03 18:36

Hej
Hvordan foregår tilmeldingen til gprs hos cbb?
Jeg har hentet opsætningen til sonofon 2 go, men der sker ikke så meget
andet.
Har prøvet tre gange nu.
Når jeg prøver den anden mulighed med at skrive en sms, får jeg vide at den
ikke kan genkendes...

LA2

Fra : ASC

Dato : 15-09-03 11:50

"LA2" <ltour_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> andet.
> Har prøvet tre gange nu.
> Når jeg prøver den anden mulighed med at skrive en sms, får jeg vide at

Du er nødt til, at tage fat i CBB kundeservice. Normalt burde du være oppe
at køre inden for 24 timer. Men som du kan læse i andre indlæg, så er der
nogle, som har været ude for, at det har taget længere tid.

mvh
ASC

Fra : LA2

Dato : 15-09-03 14:42

"ASC" <aage-schrader(no-spam)@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at køre inden for 24 timer. Men som du kan læse i andre indlæg, så er der
> nogle, som har været ude for, at det har taget længere tid.

Tak for svaret, sendte dem en mail i søndags så nu får jeg se...
Skifter kun til cbb pga. den relativt lave gprs pris, så jeg håber at det
kommer op at køre.

LA2