Hvordan er tasterne på en C55?
Fra : Jean

Dato : 12-09-03 18:40

Hej NG!

Hvordan er tasterne på en Siemens C55?

Umiddelbart ser de ud, som om de er af samme slags, som på en Nokia 3310,
altså hårde...og ikke bløde, som på fx en Siemens M50?

Mvh Jean

Fra : Knud Berggreen

Dato : 12-09-03 21:23

On Fri, 12 Sep 2003 19:39:44 +0200, "Jean"
<askme@ifyouwantit> wrote:

>Hej NG!
>
>Hvordan er tasterne på en Siemens C55?
>
>Umiddelbart ser de ud, som om de er af samme slags, som på en Nokia 3310,
>altså hårde...og ikke bløde, som på fx en Siemens M50?

Det er hård plast - nærmest sådan lidt plastfolie som kan
skiftes ud.

/Knud

Fra : Jean

Dato : 13-09-03 07:00

Knud Berggreen skrev:
> Det er hård plast - nærmest sådan lidt plastfolie som kan
> skiftes ud.

Tak for svaret. Så vil jeg da lige købe sådan en fon... Er nemli' træt
af tasterne på min M50.
Nogen der har erfaringer med Siemens C55, som lige vil dele de gode og
dårlige?

Mvh Jean

Fra : Knud Berggreen

Dato : 14-09-03 17:46

On Sat, 13 Sep 2003 08:00:29 +0200, "Jean"
<askme@ifyouwantit> wrote:

>Tak for svaret. Så vil jeg da lige købe sådan en fon... Er nemli' træt
>af tasterne på min M50.
>Nogen der har erfaringer med Siemens C55, som lige vil dele de gode og
>dårlige?

Jeg var ganske glad for den, men da man ikke kunne overføre
billeder og ringetoner fra pc, så skiftede jeg den ud til
S-modellen efter 6-7 måneder. Det skift har jeg ikke
fortrudt.
Og at de benytter batteri af samme format så har jeg nu et
ekstra til min S55.
Og så har jeg jo også et camera til S55'eren - det kan man
vist ikke på til C55.

/Knud