Erfaringer med 7650 søges...
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 12-09-03 14:57

Fortæl fortæl

/KK

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-09-03 15:05

Kenneth Koustrup skrev:

>Fortæl fortæl

Du har allerede spurgt én gang tidligere på dagen, kl. 13.26 - og
Anders foreslår dig at være lidt mere konkret. Hvad er det du vil
vide?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 12-09-03 15:10

Kunnde bare ikke se det.

Jeg vil gerne vide noget om dens funktioner, hvorda de er, og hvad folk
syntes os den.

Størrelsen, bluetooth (hvor godt det er på denne), og kort sagt alt om tlf.

/Kk

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-03 16:01

"Kenneth Koustrup" skrev i en meddelelse

> Størrelsen, bluetooth (hvor godt det er på denne), og kort sagt alt om
tlf.

Det største minus ved den er størrelsen....

men ellers er det en god telefon med mange muligheder... Bluetooth er for
genialt...

( har forresten en til salg, nypris for 11 dage siden.. sælges for højeste
bud over 350 )

Jeg gennemtestede telefonen, og jeg kan kun sige at jeg var ovenud tilfreds!

den kræver, som alle nye telefoner, lidt tilvending, men den "vokser" med
opgaven !

--
MVH.

Anders Skalsted

www.nokia-unlock.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-09-03 17:03

Anders Skalsted skrev:
>( har forresten en til salg, nypris for 11 dage siden.. sælges for højeste
>bud over 350 )

Nypris for 11 dage siden? Hvad var nyprisen? Vil du sælge den hvis jeg
byder 350,- kr?

>den kræver, som alle nye telefoner, lidt tilvending, men den "vokser" med
>opgaven !

Jeg synes den var for stor allerede da jeg fik den i hånden første
gang, så jeg håber da ikke min vokser mere

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-03 17:29

"Lasse Hedegaard" skrev i en meddelelse

> [...]
> byder 350,- kr?

> Jeg synes den var for stor allerede da jeg fik den i hånden første
> gang, så jeg håber da ikke min vokser mere

Kenneth Koustrup har lige budt 400 , og kan få den her og nu med mindre
nogle byder højere... Jeg rykker deadlinen til kl. 20 i aften

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-09-03 17:44

Anders Skalsted skrev:

>Snakker vi stadig om telefoner ??? *GG*

Den var jeg vidst selv ude om

>Kenneth Koustrup har lige budt 400 , og kan få den her og nu med mindre
>nogle byder højere... Jeg rykker deadlinen til kl. 20 i aften

500,- inkl. porto til moi.

PS! Lad os lige rykke over i den rigtige gruppe - XFUT:
dk.marked.privat.telefon.mobil

Du skriver den er 11 dage gammel? Jeg går ud fra, at vi snakker med
kvittering, org. emballage og hele balladen? Ellers har det ikke
interesse.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-03 17:53

"Lasse Hedegaard"
skrev i en meddelelse

> 500,- inkl. porto til moi.
>
> Du skriver den er 11 dage gammel? Jeg går ud fra, at vi snakker med
> kvittering, org. emballage og hele balladen? Ellers har det ikke
> interesse.

Det eneste jeg ikke har fra tdc er embalagen ( den var pakket i sådan en
"børnesikret" plastic ting , der ikke overlever at blive pakket ud ! )
Men ellers er der kvit. driver cd, og selvfølgelig donglen med dansk
brugsforvirring !

Lasse , hvis du stadig vil ha den... så skriv på min mail... hvis du har den
endnu !

--
MVH.
Anders Skalsted

www.nokia-unlock.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-09-03 18:47

Anders Skalsted skrev:

>Lasse , hvis du stadig vil ha den... så skriv på min mail... hvis du har den
>endnu !

Der er åbenbart tale om en BT-dongle, og ikke telefonen, så det har
ingen interesse.

(Umiddelbart ser nu altså ud til, at det er telefonen du sætter til
salg, jeg kan ikke se du har nævnt nogen dongle nogle steder).

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 12-09-03 18:06

Hey troede vi snakkede om tlf., og det var en taste fejl!!!

/KK