På GPRS med PDA.
Fra : John Pedersen

Dato : 12-09-03 13:12

Hej Gruppe

Fik langt om længe min IPAQ 5550 og S55 til at køre via GPRS ved hjælp af en
tidligere tråd her i gruppen - tak for det.

Er dog stadigvæk meget nyt i faget og er en smule bekymret for den relative
høje pris for udownload af data. (Hvem er ikke det)

Under opsætningen af PDA kunne jeg se, at jeg i købet af meget kort tid
havde forbrugt 300 KB (Tæller i S55).

Skal der forbruges data når PDA bare er opkoblet?

Er det normalt eller har jeg opsat et eller andent forkert?

mvh

john

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 13-09-03 08:19

"John Pedersen" <john.m@pedersen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Skal der forbruges data når PDA bare er opkoblet?
>
> Er det normalt eller har jeg opsat et eller andent forkert?

Det lyder godtnok voldsomt! Du har ikke fået sat din mailopsætning til at
checke for nye mails hver X minut?

/Rolighed

Fra : John Pedersen

Dato : 13-09-03 09:58

Hej igen.

Chokket er ved at fortage sig.
Jeg fandt ud af, at Journal Bar på min IPAQ opdateres ved oprettelse af GPRS
forbindelsen. Slog den lige fra og det hjalp. Det er dog stadigvæk dyrt at
bruge TDC GPRS. Som nævnt i et andet indlæg, gælder det om at bruge mere end
2 MB hos TDC. Så er prisen "kun" 25 kr. pr. MB ellers er den 75 kr. Tag den.

mvh

John