Hårdfør mobiltlf?
Fra : Ole Stigaard

Dato : 12-09-03 11:23

Hej gruppe,
jeg er efterhånden af mobiltelefoner, som ikke kan holde til at man har
dem i lommen på sit arbejdstøj, så jeg har bestemt mig for at købe en
mere robust model. Den skal kunne holde til lettere knubs og helst være
støv/stænktæt. Derudover gør det ikke noget hvis den har bluetooth, mens
farveskærm og andet gejl ikke har den store betydning.
Har nogen mon en anbefaling til hvad jeg skal kigge på?

Mvh Ole S.

Fra : Henning

Dato : 12-09-03 20:52

Hvad med Nokias 5210?