Billigst sms til udlandet
Fra : baak

Dato : 12-09-03 09:31

Hej

Har lige fundet ud af, at det koster 2,70 at sende en sms til udlandet ved
Telmore. Ved I, om det kan fås billigere?

Tak.

Fra : BG

Dato : 12-09-03 13:58

On Fri, 12 Sep 2003 10:30:31 +0200, "baak" <baakudenspam@mail.tele.dk>
wrote:
>Hej
>
>Har lige fundet ud af, at det koster 2,70 at sende en sms til udlandet ved
>Telmore. Ved I, om det kan fås billigere?

CBB koster 0.19 kr

====================================== phone pages
http://osbymikro.tk
====================================== free sms
http://2sms.tk
====================================== mail address
info@osbymikro.tk.remove_th.is

Fra : Søren Christensen

Dato : 12-09-03 15:46

"BG" <borje@gmx.net> skrev i en meddelelse

> CBB koster 0.19 kr

Det tror jeg ikke de gør til udlandet!

Venligst

Fra : Jørgen

Dato : 12-09-03 16:05

Det tror jeg det gør CBB kører vist via Sonofon gør de ikke? og mener
ikke at Sonofon putter noget ovenpå når det er til udlandet..... endnu

Fra : Johnny

Dato : 12-09-03 18:22

Søren Christensen wrote:

> Det tror jeg ikke de gør til udlandet!

CBB bruger Sonofons net og hos sonofon betales der ikke ekstra for at
sende SMSer til udlandet modsat TDC/Telmore

--
/ Johnny

I love my Sony-Ericsson T310!

Fra : baak

Dato : 12-09-03 19:41

Så skal jeg da vist ha mig et sonofon-abonnement

Fra : Søren Christensen

Dato : 12-09-03 19:42

"Johnny" <johnny_fjern_alt_efter_navnet@inpulse.dk> skrev i en meddelelse

> CBB bruger Sonofons net og hos sonofon betales der ikke ekstra for at
> sende SMSer til udlandet modsat TDC/Telmore
>
> --

Det kommer vel lige an på om det er til en Dansk eller udlandsk telefon.
Til en dansk telefon i udlandet tror jeg heller ikke der lægges noget
oven i hos telmore da du ikke kan se den befinder sig i udlandet. Nøjagtig
som når
du ringer hvor modtager betaler udlandstakst.

Venligst

Fra : Lars Wolos

Dato : 13-09-03 00:17

"Søren Christensen" <master.clioÅL@12move.dk> wrote in message news:Cro8b.70935$Kb2.3267852@news010.worldonline.dk...

> [...]

Præcis.

> Det kommer vel lige an på om det er til en Dansk eller udlandsk telefon.

Nej, det gør det ikke.

Lars

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 13-09-03 05:50

>Nej, det gør det ikke.

Joh det gør så

Sender du en SMS til en dansk telefon i udlandet giver du alm sms takst.
Sender du en SMS til en udenlandsk mobil telefon, uanset om den er i
udlandet eller Dk betaler de 2,70!.
Flemming Jacobsen

Fra : Claus E Beyer

Dato : 13-09-03 06:34

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> Joh det gør så

> Sender du en SMS til en dansk telefon i udlandet giver du alm sms takst.
> Sender du en SMS til en udenlandsk mobil telefon, uanset om den er i
> udlandet eller Dk betaler de 2,70!.

Jeg véd at sådan er det hos TDC og Orange, men er Sonofon og Telia også begyndt
med overtaksering af SMS til udlandet?

Claus

Fra : Lars Wolos

Dato : 13-09-03 21:24

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message news:hd85mvgm4bunss50hvmv53irf6r058s9eq@4ax.com...

> Sender du en SMS til en udenlandsk mobil telefon, uanset om den er i
> udlandet eller Dk betaler de 2,70!.

Ikke hos CBB Mobil, ikke fra Danmark til f.eks. +44792... eller +49171...
Det koster kun alm sms takst, 19 øre! CBB er bare de beste!

Lars

Fra : Claus E Beyer

Dato : 14-09-03 17:27

"Lars Wolos" <news@wolos.com> skrev i en meddelelse
> "Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message

> Ikke hos CBB Mobil, ikke fra Danmark til f.eks. +44792... eller +49171...
> Det koster kun alm sms takst, 19 øre! CBB er bare de beste!

Jeg begynder så småt at give dig ret, selv om jeg tidligere var stor
telmore-fan.

Claus

Fra : Peter

Dato : 15-09-03 20:28

> Jeg begynder så småt at give dig ret, selv om jeg tidligere var stor
> telmore-fan.
>
> Claus

Ja, det er som om at Telmore er gået helt i stå efter TDC's indtræden
i ejerkredsen. Eller hvad?

Ham den smarte direktør (kan ikke huske navnet) er tilsyneladende også
holdt op med at deltage i debatterne herinde.

Peter

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 15-09-03 21:26

"Peter" <bruneivan@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er som om at Telmore er gået helt i stå efter TDC's indtræden
> i ejerkredsen. Eller hvad?

Nej, for mig ser det ud som om det er os der svinger taktstokken. Alle har
travlt med
at efterligne Telmore, men vi lancere løbende nyheder.

> Ham den smarte direktør (kan ikke huske navnet) er tilsyneladende også
> holdt op med at deltage i debatterne herinde.

Jeg takker for de flotte ord. Nej, jeg er ikke holdt op med at kigge med i
denne
nyhedsgruppe, ja er vel nærmest den mobil direktør der er mest aktiv !

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S

Fra : baak

Dato : 13-09-03 10:45

BG skrev i meddelelsen <3f62c2a6.6787709@news.cis.dfn.de>...

>CBB koster 0.19 kr

Men det ser ikke ud til, at man kan sende sms til Finland via dem???

Fra : Michael

Dato : 13-09-03 14:35

"baak" <baakudenspam@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Har lige fundet ud af, at det koster 2,70 at sende en sms til udlandet ved
> Telmore. Ved I, om det kan fås billigere?

Jeg bruger Telia xPress. Koster 120 kr om måneden ai abbonement med frie
antal sms'er.
I deres salgsmateriale står der, at det kun er til indenlandsk brug, men jeg
har ved en opringning til Telia fået bekræftet, at det også gælder til
udlandet. Det blev afprøvet på Kreta her til sommer imellem to "danske"
mobiltelefoner - og det virkede fint! Som Peter Belli sang engang: 'Ingen
regning'...

Hilsen Michael

---