Ringtoner til S55
Fra : Ivan G

Dato : 11-09-03 22:24

Hej NG!

Kan det virkeligt passe at der ikke findes nogle gode sider med gratis
mmf/mid ringetoner ti lSiemens S55? Alternative kilder...???

Ivan G

Fra : Søren H. Wind

Dato : 11-09-03 22:51

> Kan det virkeligt passe at der ikke findes nogle gode sider med gratis
> mmf/mid ringetoner ti lSiemens S55? Alternative kilder...???

Noget specielt du søger ??? jeg en milliard million tror jeg...
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&newwindow=1&safe=off&q=mmf+ring&btnG=Google+Search&lr=

--
Søren 'HDI' Wind - http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3510

Fra : Ivan G

Dato : 11-09-03 23:38

"Søren H. Wind" <s.wind@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Noget specielt du søger ??? jeg en milliard million tror jeg...

Har også forsøgt at "googl´e" mig til det.....surfet på 10-20 sider....men
det der med "free" misforstår de alle sammen. Det koster 5-10 kr. pr. stk.
Så der er ikke gevinst der.

Næh...ikke noget bestemt. Har bare ikke bestemt mig for hvad jeg vil bruge.
Når man lige ser en god sang e.l. så lyder det nogen gange af H til når det
kommer på telefonen. Så det var bare for at få noget at vælge imellem. Hvor
har du fundet dine?

Ivan G

Fra : Søren H. Wind

Dato : 12-09-03 00:32

Ivan G wrote:

> [...]
> bruge. Når man lige ser en god sang e.l. så lyder det nogen gange af
> H til når det kommer på telefonen. Så det var bare for at få noget at

Jeg har fundet mange vha. Google, både MMF og midi filer
--
Søren 'HDI' Wind - http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3510

Fra : Søren H. Wind

Dato : 12-09-03 00:45

Ivan G wrote:

> Har også forsøgt at "googl´e" mig til det.....surfet på 10-20
> sider....men det der med "free" misforstår de alle sammen. Det koster
> 5-10 kr. pr. stk. Så der er ikke gevinst der.

Eks her : http://edessa.topo.auth.gr/pub/midi/xg_midi/ er der RIGTIG mange
gode midi filer !
--
Søren 'HDI' Wind - http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3510

Fra : Ivan G

Dato : 12-09-03 01:01

> Eks her : http://edessa.topo.auth.gr/pub/midi/xg_midi/ er der RIGTIG
mange
> gode midi filer !

Jeps......det v<r noget i den stil jeg var på jagt efter......

Nu mangler jeg bare at finde ud af hvordan jeg får dem afspillet på
mobilen.....Den vil ikke afspille dem i "rå" stand.....skal de konverteres?
Burde den ikke kunne afspille midifiler?

Fra : Ivan G

Dato : 12-09-03 01:23

> [...]
> mobilen.....Den vil ikke afspille dem i "rå" stand.....skal de
konverteres?
> Burde den ikke kunne afspille midifiler?

Nå....lader til at de midi-filer jeg forsøgte at afspille bare var for
store........

Fra : Dennis Lange

Dato : 12-09-03 10:22

Prøv fx http://www.schiessler.com/s55.html