S 55 telefonbogen....
Fra : Søren H. Wind

Dato : 11-09-03 21:11

Hvordan får man telefonbogen til at vise
Fornavn Efternavn

når man slår op i den, fremfor
Efternavn Fornavn

som åbenbart er standard ?
--
Søren 'HDI' Wind - http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3510

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 12-09-03 16:16

Hej

"Søren H. Wind" <s.wind@adslhome.dk> wrote:

>Hvordan får man telefonbogen til at vise
>Fornavn Efternavn

>når man slår op i den, fremfor
>Efternavn Fornavn

Ved at bytte om på det når du skriver det ind i telfonbogen.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Søren H. Wind

Dato : 12-09-03 22:04

Ole Rasmussen wrote:

> Ved at bytte om på det når du skriver det ind i telfonbogen.

Ikke den smarteste løsning.. men ja..... føler blot det er en stor mangel i
telefonen.... er jeg den eneste ?

Fra : Knud Berggreen

Dato : 14-09-03 17:43

On Fri, 12 Sep 2003 23:04:23 +0200, "Søren H. Wind"
<s.wind@peugeotklubjylland.dk> wrote:

>Ikke den smarteste løsning.. men ja..... føler blot det er en stor mangel i
>telefonen.... er jeg den eneste ?

Jeg har det på samme måde, men det er jo generel standard i
kartoteker og ikke kun en Siemens-ting.
Det der irriterer mig mest er når man sendere SMS via
Siemens Data Suite på pc, så står de alle som sendt til
"efternavnet". Men da en stor del af familien har samme
efternavn, så kan det efterfølgende være vanskeligt at se
hvem der har fået hvad.

Dette meldte jeg til Siemens support, som godt kunne forstå
mit problem. De lovede at melde det til udviklerne men kunne
selvfølgelig ikke love noget.

Prøv at melde dit problem, og spørg om ikke det bliver
muligt at foretage valg på denne sortering.

/Knud