Grafisk forbrugsoversigt - ny service hos ~
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-09-03 14:38

Snublede lige over Telmores nyeste tiltag - grafisk forbrugsoversigt.

Følgende er klippet direkte fra Telmores sider.

På din forbrugsside har du mulighed for at få vist dit forbrug grafisk
med overskuelige grafer og enkle diagrammer. Du modtager PDF
dokumentet en gang om måneden. Det koster 5 kr. hver gang, der bliver
sendt et PDF dokument.
Du kan selv sammensætte indholdet af PDF dokumentet ud fra følgende
emner:

* Forbrugsfordeling:
Her kan du se dit forbrug fordelt på forbrugstype.
* Årsforbrug:
Her kan du se forbruget for de sidste 12 måneder samt en trendkurve.
* SMS hitliste:
Her kan du se en top 5 over de numre, du har sendt flest SMS'er til.
* Opkalds hitliste:
Her kan du se en top 5 over de numre, du har ringet mest til.
* Forbrugsfordeling - KontoManager:
Her kan du se dig og dine brugeres forbrug fordelt på forbrugstype.
* Månedsforbrug - KontoManager:
Er du administrator på KontoManager, kan du se forbruget for de
tilknyttede brugere.
* Årsforbrug – KontoManager:
Er du administrator på KontoManager, kan du se forbruget for de
tilknyttede bruger for de sidste 12 måneder.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Fra : Claus Nielsen

Dato : 11-09-03 15:09

> [...]
> med overskuelige grafer og enkle diagrammer. Du modtager PDF
> dokumentet en gang om måneden. Det koster 5 kr. hver gang, der bliver

Endnu et forsøg på at tjene penge....

men ok. bare kom i gang med at bruge det, så vi andre kan få nogle billigere
tale/sms/gprs... osv.. priser

mvh Claus Nielsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-09-03 15:14

Claus Nielsen skrev:

>Endnu et forsøg på at tjene penge....

Ehh, er det ikke det det går ud på, når man stifter et firma?

Se i øvrigt mit andet indlæg, man kan godt se den grafiske oversigt
uden at være tilmeldt - det er åbenbart bare PDF-filen der koster.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-09-03 15:10

Lasse Hedegaard skrev:

>Snublede lige over Telmores nyeste tiltag - grafisk forbrugsoversigt.

Man kan også se den grafisk forbrugsoversigt direkte på hjemmesiden
(gratis) - man skal kun tilmelde sig, hvis man ønsker en PDF-fil sendt
hver d. 5. i måneden.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 11-09-03 17:37

Det var smuk og solrig dag da Lasse Hedegaard skrev
news:4ju0mv4htgpe3ahgr9cjjq4oii52qr2h3h@news.tele.dk i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Snublede lige over Telmores nyeste tiltag - grafisk forbrugsoversigt.

Jeg anede ikke jeg blev rippet så meget i opkaldsafgift. 10% af det samlede
beløb telmore har fået af mig er opkaldsafgift.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-09-03 18:03

"Rune D. Jørgensen" <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> wrote in message

> Jeg anede ikke jeg blev rippet så meget i opkaldsafgift. 10% af det
samlede
> beløb telmore har fået af mig er opkaldsafgift.

Ha, her er det 15% i opkaldsafgifter, og 11% i opkaldsforsøg.. jeg flår mig
i håret hver gang jeg foretager et opkald, og smider 25 øre ud af vinduet

Fra : Søren Blom

Dato : 12-09-03 01:18

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i

> Ha, her er det 15% i opkaldsafgifter, og 11% i opkaldsforsøg.. jeg flår
mig
> i håret hver gang jeg foretager et opkald, og smider 25 øre ud af vinduet

Nu ved du godt, at man ikke både kan have hår og hjerne.............siger
min far, så flå du bare videre

--
VH

Søren Blom