Celleinformation på Ericsson R380 ?
Fra : Jens

Dato : 11-09-03 13:47

Hej NG

Er det muligt at få vist celleinformation ( aktuel sendemast ) i telefonens
display ?

- har gravet op og ned i menuer og manual, men kan ikke finde info

Mvh
Jens

Fra : Th Frydensberg

Dato : 11-09-03 14:07

Jens wrote:

> Hej NG
>
> Er det muligt at få vist celleinformation ( aktuel sendemast ) i telefonens
> display ?

Prøv ! sådan virker det på andre Ericsson !
Tryk på en Piletast for at åbne hovedmenuen.
Find Meddelelser, og tryk på YES.
Find Indstillinger, og tryk på YES.
Find SMS, og tryk på YES.
Find Celle info, og tryk på YES.

2 Slå visning af celleinformation til eller fra

Markér Til eller Fra, og tryk på YES.
Hvis slår celle info til, vil navnet på den celle,
din telefon har forbindelse til, blive vist i displayet.

th

Fra : Jens

Dato : 11-09-03 14:31

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> wrote in message

> Prøv ! sådan virker det på andre Ericsson !

[klip]

.... så enkelt virker det desværre ikke på R380 - den er ret meget anderledes
end øvrige Ericsson's i sin menustruktur.

Går ind via [System] -> [Foretrukne] -> [Meddelser] -> [Områdeoplysninger]
og vælger [Aktiveret: Ja]

- tilbage til [Instillinger af områdeoplysninger] hvor der så er mulighed
for at indtaste tre-cifrede koder for forskellige områdeoplysninger? Kan dog
ikke finde information om, hvad koden evt. er for "celleinformation", hvis
det da er den vej jeg skal ind??

TDC's eller Telmores websider giver ingen info - jeg kan ihvertfald ikke
finde det.

Jens

Fra : Th Frydensberg

Dato : 11-09-03 15:46

Jens wrote:

> [...]
> ikke finde information om, hvad koden evt. er for "celleinformation", hvis

prøv med 050

th

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 29-09-03 12:42

On Thu, 11 Sep 2003 15:30:59 +0200, "Jens"
<sjp@fjern_dette.tiscali.dk> wrote:

> [...]
>ikke finde information om, hvad koden evt. er for "celleinformation", hvis
på min ser det ud til at hedde [System] -> [Foretrukne] -> [Meddelser]
-> [Områdeoplysninger kanaler] (Engesk Area info channels)
her kan der tastes koder ind.

/Hans