Telia... Opsigelse over mail...
Fra : Martin Petersen

Dato : 10-09-03 22:58

Hejsa..

Jeg fik tidligere i gruppen denne mail til Telia:

crmkundeservice@telia.dk

Jeg sendte dem en mail med mit kontraktnr. (kan ikke huske tlf.nr. :) ), og
navn/adresse, hvori jeg opsagde mit abbonnement. Desuden skrev jeg at jeg
forventede en skriftlig bekræftelse (så jeg har noget at slå dem i hovedet
med, når de ikke makker ret).

Der gik 1 uge, hvor jeg tænkte at nu skulle jeg også se at få sendt en
skriftlig opsigelse med snailmail (regnede ikke med at høre fra dem), men så
lå den der pludselig (bekræftelsen). Hurtigt og smertefrit fri af Telia!
Lækkert!

Bare et lille guldkorn midt i et lorteefterår. ;)

Held og lykke med opsigelserne!

- Martin

Fra : Fischer

Dato : 11-09-03 04:25

> men så lå den der pludselig (bekræftelsen).
> Hurtigt og smertefrit fri af Telia!
> Lækkert!

Ikke for at være negativ, men du er jo først fri når Telia holder op med at
sende dig regninger, og regninger, og rykkere, og inkasso-trusler ....

Jeg kender flere som fortsat fik dette, selv efter en bekræftelse.

*Fischer

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-09-03 09:08

Fischer (myfischer87@get2net.dk) skrev følgende:

> [...]
> inkasso-trusler ....
>
> Jeg kender flere som fortsat fik dette, selv efter en bekræftelse.

Det gode er jo netop at jeg har bekræftelsen.. Så kan de hive mig i retten
hvis de har lyst. Jeg vinder.

- Martin

Fra : Per Thomsen

Dato : 11-09-03 11:48

Dejligt

Det gjorde jeg bl.a.

> Det gode er jo netop at jeg har bekræftelsen.. Så kan de hive mig i retten
> hvis de har lyst. Jeg vinder.

Du skal bare blive ved med at mase på.

Jeg har fået min konto sat i nul. Efter 1 år's skriverier.

(Skriverierne fra Telias side bestod i at sende Inkassovarsler og rykkere.)

Men det nytter at brokke sig.

Per

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 11-09-03 09:48

On Wed, 10 Sep 2003 23:57:32 +0200, "Martin Petersen"
<knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote:

> [...]
>lå den der pludselig (bekræftelsen). Hurtigt og smertefrit fri af Telia!

Tja jeg ordnede det over telefonen og jeg har så valgt at gemme mine
regninger så at Telia ikke senere kan komme og påstå at den og den
regining ikke er blevet betalt.
Flemming Jacobsen