Hvad syntes i SPV eller ???
Fra : Søren Jim

Dato : 10-09-03 20:22

Hej alle
skal have en ny tlf, og ved sgu ikke rigtigt hvad jeg skal købe
jeg har kigget lidt på SPV100 men jeg ved simpelthen ikke nok om emnet......
jeg vil gerne kunne koble op til min bærbar som har alt undtaget bluetooth

jeg har brug for en rigtig god kalender som nemt kan opdateres, email er et
must, kamera ku være sjovt, mp3 ville være dejligt...
det ville være dejligt at kunne bruge messenger og at kune browse ordentlig
på nettet..................

kom med alt hvad i har af gode råd

mvh
Søren (med sin datters 3310)

Fra : Søren Christensen

Dato : 11-09-03 16:20

"Søren Jim" <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> must, kamera ku være sjovt, mp3 ville være dejligt...
> det ville være dejligt at kunne bruge messenger og at kune browse

Har en kollega der kun har haft bøvl med hans SPV.
Den går bla ude når der indgår et opkald. Andre gange kommer
opkaldet bare ikke igennem. Og ja den kan såmænd også finde
på at fryse og slukke af sig selv. Er lige kommet tilbage fra forhandler
i Roskilde for 3 gang med beskeden om den ikke fejler noget men at der
er lagt ny software ind. Intet har hjulpet!

Venligst

Fra : Marialise

Dato : 01-10-03 19:28

"Søren Christensen" skrev d. 11-09-03 16:20 dette indlæg :

> [...]
> i Roskilde for 3 gang med beskeden om den ikke fejler noget men at der
> er lagt ny software ind. Intet har hjulpet!

Kære Søren

Jeg har nu haft min SPV i ca. 6. mdr. og det har en af mine kolleger i
øvrigt også. Jeg er især glad for kalender funktionen. Den virker
perfekt og det er genialt at den er kompatibel med mit Outlook på pcén.
Min kan dog også finde på at "fryse". Men det er ikke så tit. Og min
kollega har ikke haft problemer med sin. Min er ikke den nye spv. 100.
det er den første som kom ud.....men der er til gengæld kamera m.m. som
er fulgt med. Har hørt at det ikke umiddelbart kan betale sig at købe
den dyrere model....Så alt i alt er jeg altså glad for min.

Kærligst

Maria

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 01-10-03 22:14

> bluetooth

> email er

Jeg har en P800 som kan alt det ovenstående og den er jeg meget glad for...
Mere kan jeg ikke sige, da jeg ikke kender SPV (andet end dårlige rygter
som jeg ikke kan be- eller afkræfte)

Lars Bo Wassini
http://www.wassini.dk