Unlock og andre sjove ting
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-09-03 19:52

Hej

Jeg skal have unlocked en 3510.

Jeg kunne tænke mig at opgradere min 3310 til 3315 og evt. få blåt lys i.

Er der nogen steder i nærheden af Kbh. V jeg kan få det gjort til en rimelig
pris?

Mark Thomas Gazel

Fra : Henning

Dato : 10-09-03 20:20

On Wed, 10 Sep 2003 20:52:27 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> wrote:

>Hej
>
>Jeg skal have unlocked en 3510.
http://www.gratisunlock.dk ?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-09-03 20:36

Henning <newsmail@mailme.dk> skrev:

> http://www.gratisunlock.dk ?

Sorry, men den side er da uanvendelig.

Mark

Fra : Henning

Dato : 10-09-03 21:02

On Wed, 10 Sep 2003 21:36:28 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> wrote:

>Sorry, men den side er da uanvendelig.

Hvorfor? Jeg har ikke selv prøvet, men det ser da lovende ud, vælg
model, indtast IMEI-nummer og vælg operatør, så skulle du få
unlockkoden?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-03 21:47

"Henning" skrev i en meddelelse >
> Hvorfor? Jeg har ikke selv prøvet, men det ser da lovende ud, vælg
> model, indtast IMEI-nummer og vælg operatør, så skulle du få
> unlockkoden?

De har på det sidste været lettere uberegnlige ! Så (selvom de ikke helt vil
stå ved det ) deres koder er , som de selv siger, på eget ansvar !

Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige om det er udbredret her til aften !

--
MVH.
Anders Skalsted

www.nokia-unlock.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-09-03 22:32

> Hvorfor? Jeg har ikke selv prøvet, men det ser da lovende ud, vælg
> model, indtast IMEI-nummer og vælg operatør, så skulle du få
> unlockkoden?

Min fejl. Det er en 3410, der skal låses op.

Mark

Fra : Claus Fabritius

Dato : 10-09-03 21:17

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message

> Sorry, men den side er da uanvendelig.

Huh? Jeg har da brugt den med success op til flere gange med 3510i'ere

--
/Claus Fabritius
http://fabritius.nu

Fra : Jørgen

Dato : 10-09-03 22:11

Det har jeg skam også, men det har kun virket på dem der har været låst til
TDC

Hvem kan unlocke en 3510i, 6100 og en T68I i nærheden af Herning?

Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-09-03 07:43

Jeg har låst flere Nokia 3510i op fra Telia uden problemer på
www.gratisunlock.dk
Man kan ikke låse mobiler fra Debitel op på siden, desværre...

Mvh
Benjamin