Hjælp : irda modul mister hele tiden forbi~
Fra : Ukendt

Dato : 10-09-03 19:44

Hej jeg har for et stykke tid siden købt et irda modul ( sigma y-160) til
usb porten
Jeg mener at det var hos cell shoppen jeg købte det i sin tid.

jeg har haft det til at virke, men efter jeg har instaleret en vers af xp,
kniber det med at holde forbindelsen.

er der nogen af jer, der lige kan huske hvad der er mand skal "pille" ved,
for at få det til at køre sammen med logomaneger ?

MVH
Claus Jensen

Fra : J.K.Arning

Dato : 10-09-03 20:18

"Claus Jensen............6000 Kolding" <duploSNABELAstofanet.dk> wrote in
message news:3f5f70ed$0$17079$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> [...]
>
> er der nogen af jer, der lige kan huske hvad der er mand skal "pille" ved,
> for at få det til at køre sammen med logomaneger ?

Jeg mener du skal have fat i indstillinger for irda porten og nedsætte
overførselshastiheden som ligenu formentligt står til de der 115.000
et-eller-andet

Regards

Fra : Thomas Andersen

Dato : 10-09-03 21:22

Hej!
Prøv at se vores side under "Support"
--
Best regards / Med venlig hilsen

Thomas Andersen
CellShoppen I/S

www.CellShoppen.dk

Fra : J.K.Arning

Dato : 10-09-03 21:25

"Thomas Andersen" <Lomme@Stofanet.dk> wrote in message
> Hej!
> Prøv at se vores side under "Support"

Nej tak .. min irda forbindelse fungerer glimrende.

regards

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 11-09-03 09:43

"J.K.Arning" wrote in message news:1063225537.10247.0@doris.uk.clara.net...
> Nej tak .. min irda forbindelse fungerer glimrende.

Hey batman! (ment på en god måde, selvfølgelig) Inden du takker nej, så prøv
dog lige at kigge på siden....! Den starter med følgende:

"Problemer med USB-IrDa under Windows ?
Vil telefonen ikke holde forbindelsen, når du bruger USB-IrDa'en under
Windows XP / 2000 / 98"

Og efter hvad jeg kan læse, så var det præcis det problem du nævner i din
første post?!!

Hygge...
Danel

Fra : Fischer

Dato : 11-09-03 10:31

> Og efter hvad jeg kan læse, så var det præcis det problem du
> nævner i din første post?!!

Jeg tror at både du og Thomas Andersen skal lære at læse en tråd i en
nyhedsgruppe. Så kan man nemlig se hvem der har problemer med hvad.
Der er blevet svaret til den forkerte person, hvilket nok er J.K.Arning's
pointe.

*Fischer

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 11-09-03 10:40

"Fischer" wrote in message
> [...]
> nyhedsgruppe. Så kan man nemlig se hvem der har problemer med hvad.
> Der er blevet svaret til den forkerte person, hvilket nok er J.K.Arning's

AHA! Det ku' du jo bare have sagt.... Jeg troede faktisk det var J.K.A
der havde spurgt i første omgang... Så kan jeg lære det kan jeg!! ;0)

Hygge...
Daniel

Fra : J.K.Arning

Dato : 11-09-03 13:51

"Daniel Alstrup" <nospam@nospam.com> wrote in message
> [...]
> første post?!!

Hey batman! (ment på en god måde, selvfølgelig)
Jeg har ingen problemer med min IRDA
og jeg har ikke postet det oprindelige spørgsmål
det var det jeg på en lidt ironisk måde forsøgte at
fortælle Thomas ..

Regards

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 11-09-03 18:37

"J.K.Arning" wrote in message news:1063284661.67697.0@lotis.uk.clara.net...
> Jeg har ingen problemer med min IRDA
> og jeg har ikke postet det oprindelige spørgsmål
> det var det jeg på en lidt ironisk måde forsøgte at
> fortælle Thomas ..

Jep jep... jeg fangedede den godt bagefter da Fisher skrev det.... (som jeg
også skrev kl 11.39)

En anden gang må jeg vist læse afsender-navnet lidt grundigere.... men J.K
og Claus minder jo også forfærdeligt meget om hinanden ;0)

Hygge...
Daniel

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 11-09-03 15:23

"Claus Jensen............6000 Kolding" <duploSNABELAstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3f5f70ed$0$17079$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

> er der nogen af jer, der lige kan huske hvad der er mand skal "pille" ved,
> for at få det til at køre sammen med logomaneger ?

Ændre data standarten... har ikke lige min pen her selv, men ændre den til
noget andet end den står som DEFAULT til, så smider den ikke af hele
tiden...

/ Jonas