Kan jeg det med GPRS ?
Fra : SpookiePower

Dato : 10-09-03 16:24

Jeg har et Telmore abb, cybercity internet og overvejer at købe en Nokia
6100.
Kan jeg med dette udstyr læse mails på mobilen, som bliver sendt til min
cybercity email adresse ?

Fra : Karina[6000]

Dato : 10-09-03 19:00

"SpookiePower" <boxjunk2600@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har et Telmore abb, cybercity internet og overvejer at købe en Nokia
> 6100.
> Kan jeg med dette udstyr læse mails på mobilen, som bliver sendt til min
> cybercity email adresse ?

Du skal ha en email-klient installeret på din telefon før du kan..

Mvh

Karina

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 10-09-03 21:49

> Du skal ha en email-klient installeret på din telefon før du kan..
> Mvh
> Karina
------------------------
Hmmm....
Nogen der har nogen erfaring med dette, og et navn på et prog???
-Jeg kunne godt bruge det til min nokia 7250

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294

Fra : Jim Andersen

Dato : 11-09-03 10:45

Oliver Bruchhaus wrote:
> [...]

Hvad med en 3510i ? Er der en e-mail klient til den ?

/jim

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 11-09-03 14:12

"Jim Andersen" <jim@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med en 3510i ? Er der en e-mail klient til den ?

Nej, men det kan der vist komme:
http://kalo.host.sk/applications.htm
Aner ikke om det virker.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Karina [6000]

Dato : 12-09-03 18:50

> Hmmm....
> Nogen der har nogen erfaring med dette, og et navn på et prog???
> -Jeg kunne godt bruge det til min nokia 7250

Programmet kan hentes via wap på http://reqwireless.com/wap
Det er et godt program, men det er kun en 10 dages trial og det er lidt
træls da man så efter 10 dage skal slette og installere den igen.

Kig evt på http://www.reqwireless.com/download-emailviewer.html

Mvh

Karina