Visnummer/skjulnummer på T610..Hvordan?
Fra : Mads Stetter

Dato : 10-09-03 15:33

Hejsa Alle

Jeg har lige købt mig en T610, og det er da den fedeste telefon jeg har haft
i hænderne indtil videre!

Men når jeg ringer fra den viser den altid mit nummer som anonymt!

Det vil kun vise mit nummer hvis jeg trykker vis nummer inde i undermenuen
inden jeg ringer! (Og det gælder kun for den ene gang man ringer op)

Er der et sted i menuen hvor man kan indstille det så den altid viser mit
nummer?

MVH Mads Stetter

Fra : Maze

Dato : 10-09-03 15:54

Mads Stetter wrote:
> Jeg har lige købt mig en T610, og det er da den fedeste telefon jeg har haft
> i hænderne indtil videre!

Dejligt at læse...

> Men når jeg ringer fra den viser den altid mit nummer som anonymt!

Nå da..

> Det vil kun vise mit nummer hvis jeg trykker vis nummer inde i undermenuen
> inden jeg ringer! (Og det gælder kun for den ene gang man ringer op)

Ja, det er træls...

> Er der et sted i menuen hvor man kan indstille det så den altid viser mit
> nummer?

Kan det være, det er sat til at være skjult fra din operatørs side? Hvis
du kigger i manualen til telefonen ser det ud som om, det kun er muligt
at ændre disse indstillinger for hvert opkald. Jeg har selv siddet og
bladret menuer igennem for at finde det, og det eneste sted jeg kan
finde det, er under en kontakt i telefonbogen.

--
/Maze
"Of all the things I've lost, I miss my brain the most" Ozzy Osbourne

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..

Fra : Mads Stetter

Dato : 10-09-03 16:29

Maze wrote:

> [...]
> bladret menuer igennem for at finde det, og det eneste sted jeg kan
> finde det, er under en kontakt i telefonbogen.

Ja, jeg må nok hellere tage fat i telmore, for inde på telmore står der
nemlig at jeg ikke har skjult nummer slået til!

Så man kan nok kun lave den indstilling for det enkelte opkald!

Kan man ændre alle sine genvejstaster eller kan man kun ændre i den ene?
(ryk til venstre i joysticket)

MVH Mads Stetter

Fra : Maze

Dato : 10-09-03 18:39

Mads Stetter wrote:
> Kan man ændre alle sine genvejstaster eller kan man kun ændre i den ene?
> (ryk til venstre i joysticket)

Hmm... Jeg kan i hvert fald kun få den til at ændre den ene. Hvis du
finder løsningen vil jeg da gerne høre den!

Fra : Henning

Dato : 10-09-03 16:53

#31# før du ringer nummeret - lidt besværligt, men meget praktisk til
tider

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Søren Christensen

Dato : 11-09-03 16:26

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> inden jeg ringer! (Og det gælder kun for den ene gang man ringer op)
>
> Er der et sted i menuen hvor man kan indstille det så den altid viser mit

Hejsa!

Har nøjagtig samme problem med min T310!

Venligst

Fra : Mads Stetter

Dato : 11-09-03 16:37

Søren Christensen wrote:

> Hejsa!
>
> Har nøjagtig samme problem med min T310!
>
> Venligst''

Hejsa

Jeg gik ind på min telmore profil og slog udeladt nummer TIL, hvorefter jeg
igen AFMELDTE udeladt nummer! Derefter gik den i sig selv og siden har den
vist mit nummer!

MVH Mads Stetter