Problemer hos Telmore/TDC
Fra : Michael Sørensen

Dato : 10-09-03 12:44

Er der problemer på mobilnettet i øjeblikket, jeg har ingen
forbindelse her i Skive, kan dog godt modtage SMS fra min
telefonsvarer ?!?

--
med venlig hilsen - best regards

Michael Sørensen
www.m-k-s.dk - mks@|REMOVE|huleboer.dk
ICQ#: 41174628 - Homo Sapiens v. 2.00

Fra : Fischer

Dato : 10-09-03 14:59

> Er der problemer på mobilnettet i øjeblikket, jeg har
> ingen forbindelse her i Skive, kan dog godt modtage
> SMS fra min telefonsvarer ?!?

Ja, der er vist gået ged i TDC's mobilnet.
Her i Midt/Vest-Jylland er der elendig dækning lige nu.
Hver gang jeg tænder mobilen viser min celleinfo at jeg fanger tilfældige
mobilmaster. Nogen gange 15 km herfra - andre gange 30 km herfra. Og selv om
jeg bor ca. 1000 meter fra en TDC mast, så er det ikke den jeg får lige nu.

På arbejde fik jeg godt nok den lokale mast i byen, men forbindelsen var
stadig elendig.

*Fischer

Fra : Poul Bak

Dato : 10-09-03 16:33