Nye spil til T310 - Hvordan ???
Fra : J@n

Dato : 10-09-03 12:10

Er der nogen som ved, om det er muligt at uploade ny spil til en SE T310 via
IrDa ??

Jeg har hentet nogle spil, (.jar filer) men jeg får en fejlmeddelelse hvis
jeg prøver at sende dem til mobilen, er det ikke det rigtige filformat ???

Er der nogen som har kendskab til nogen sider, hvor der kan hentes spil uden
at skulle betale en bondegård for dem??

Har prøvet nogle enkelte sider hvor der ligger .jar filer, men får en
meddelelse om at klienten ikke har lov til at hente filen - og her igen er
..jar det rette format???

Mvh
En fortvivlet forældre der prøver at hjælpe sønikke!!!

Fra : Jonas Christensen

Dato : 10-09-03 13:05

> Er der nogen som ved, om det er muligt at uploade ny spil til en SE T310
via
> IrDa ??

Det er det...

> Jeg har hentet nogle spil, (.jar filer) men jeg får en fejlmeddelelse hvis
> jeg prøver at sende dem til mobilen, er det ikke det rigtige filformat ???

Nej, jar er Java filer, som ikke understøttes af T310

> Er der nogen som har kendskab til nogen sider, hvor der kan hentes spil
uden
> at skulle betale en bondegård for dem??

På SE's egen WAP side findes en række forskellige spil, der frit kan
downloades.

> Har prøvet nogle enkelte sider hvor der ligger .jar filer, men får en
> meddelelse om at klienten ikke har lov til at hente filen - og her igen er
> .jar det rette format???

Som sagt, nej... SonyEricsson benytter deres eget format

Fra : ">> Joe

Dato : 10-09-03 16:22

On Wed, 10 Sep 2003 13:09:31 +0200, "J@n" <viben_01@hotmail.com>
wrote:
jeg har ikke den store erfaring med at sende spil over i min
t310...Men
jeg ved at de skal være af filtypen .mpn
prøv at kigge her: http://clubsonyericsson.com/en/products_t310.htm

> [...]
>.jar det rette format???
>
>Mvh
>En fortvivlet forældre der prøver at hjælpe sønikke!!!

mvh. >> Joe <<
icq: 6023641
ved persontlig svar: fjern 1969 fra e-mail add.