Tidsindstillet profiler på 7250????
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 10-09-03 10:27

Hey der...

Lurede lige at det var en funktion jeg har...
-Men hvordan er det nu lige at det virker?? Man kan vælge til en profil
hvornår den skal udløbe, men hvad så?
Hviken profil tager så over???

-Fortæl folkens...

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294

Fra : Nic

Dato : 10-09-03 10:50

> Hviken profil tager så over???

Den som du havde da du valgte den tidsindstillede...

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 10-09-03 13:47

Nic wrote:

> Den som du havde da du valgte den tidsindstillede...
---------------------
Ahaaaa....
-Så er jeg med igen.. Tark..

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-09-03 11:20

Oliver Bruchhaus skrev:

>-Men hvordan er det nu lige at det virker?? Man kan vælge til en profil
>hvornår den skal udløbe, men hvad så?
>Hviken profil tager så over???

Hva' med at prøve?

Efter tiden er udløbet, så skiftes der tilbage til den profil du
benyttede, da du valgte tidsindstillingen.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610