T260 program til PC
Fra : Bent Bakholm

Dato : 09-09-03 19:07

Jeg har k|bt en T260, der er et datakabel (serielt) med i kassen, der
st}r at man kan redigere telefonbogen, men der skal vel noget software
til, er der nogen der ved hvad og eventuelt hver man kan anskaffe det.

Bakholm

Med venlig hilsen
Bent Bakholm

bakholm@sedennet.dk

Odense

Fra : Fischer

Dato : 10-09-03 06:02

> .... er der nogen der ved hvad og eventuelt hver man
> kan anskaffe det.

På min CD står der: TrueSync for Timeport 260/P7382/P7389.
Det findes måske på det store net et eller andet sted?

*Fischer

Fra : Bent Bakholm

Dato : 10-09-03 17:33

On Wed, 10 Sep 2003 07:01:48 +0200, "Fischer" <myfischer87@get2net.dk>
wrote:

Tak for hj{lpen men det ser ud til at alle skal have mellem 19 og 50 $
for programmet.

MVH
Bakholm

Med venlig hilsen
Bent Bakholm

bakholm@sedennet.dk

Odense

Fra : Fischer

Dato : 10-09-03 20:19

> Tak for hj{lpen men det ser ud til at alle skal have
> mellem 19 og 50 $ for programmet.

Send mig lige en mail!
(Læs hvordan i nederste linie.)

*Fischer