Billigst SMS???
Fra : sfc

Dato : 09-09-03 18:43

Hej NG!!!

Hvordan kan jeg billigst sende 1 SMS til 100 forskellige telefonnumre?
Skal ca. sende 1 gang om ugen, helst via internettet.

Mvh Sfc

Fra : Jimmy

Dato : 09-09-03 19:36

"sfc" <sfcFJERN@FJERNtiscali.dk> wrote in message
> Hej NG!!!
>
> Hvordan kan jeg billigst sende 1 SMS til 100 forskellige telefonnumre?
> Skal ca. sende 1 gang om ugen, helst via internettet.

Jeg vil mene at Telmore med deres Websms og modtagergrupper kan opfylde dit
behov.
Vil koste dig 20 kr per 100 modtagere.

Mvh
JImmy

Fra : sfc

Dato : 09-09-03 20:13

> Jeg vil mene at Telmore med deres Websms og modtagergrupper kan opfylde
dit
> behov.
> Vil koste dig 20 kr per 100 modtagere.

Takker, men er der et sted, hvor jeg kan gøre det samme, uden at have et
mobil nummer?

Mvh Sfc

Fra : Jimmy

Dato : 09-09-03 20:43

> dit
>
> Takker, men er der et sted, hvor jeg kan gøre det samme, uden at have et
> mobil nummer?

Ja da, www.coolsms.dk og en del flere.
Klik på deres chart.dk logo (eller www.12send.dk 's) og se resten i deres
kategori.

Dog skal det siges, at de 200 det koster at få et nummer hos Telmore kan
anvendes til at sende dine SMS for.

Mvh
Jimmy

Fra : Lars Christensen

Dato : 10-09-03 00:54

On Tue, 9 Sep 2003 21:43:03 +0200, "Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk>
wrote:

>Dog skal det siges, at de 200 det koster at få et nummer hos Telmore kan
>anvendes til at sende dine SMS for.

Bortset fra at du kun får 49 kr taletid hos Telmore nu. Du betaler så
også "kun" 49 kr i oprettelse.

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved