Nokia 3510I DØD??
Fra : FB

Dato : 09-09-03 17:14

Hjælp Min Nokia 3510I er gået død.
Jeg sendte en sms, så slukkede tlf bare, og siden har jeg ikke kunne starte
den igen?
Hvor kan jeg få liv i den igen.
Den er selvfølgelig ikke 2 år endnu, da den jo ikke fandtes der. - Men det
er en tlf som jeg købte brugt, hvor jeg ikke fik kvitering med på, da den
var bleven væk for ham. - Kan nokia eller nogen ikke lave den alligevel, -
kan de se produktions nr eller noget på den??

/FB

Fra : DonE

Dato : 09-09-03 20:06

FB skrev noget i stil med det her:
> [...]
> med på, da den var bleven væk for ham. - Kan nokia eller nogen ikke
> lave den alligevel, - kan de se produktions nr eller noget på den??

Mandags batteri?

--

Venligst DonE

Fra : FB

Dato : 09-09-03 20:50

Ok.. Kan godt være det er mit batteri.
Den begyndte nemlig inden, hurtigt at tabe strøm, og genstarte flere gange..
Er det noget som Nokia dækker??

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 09-09-03 21:24

> Ok.. Kan godt være det er mit batteri.
> Den begyndte nemlig inden, hurtigt at tabe strøm, og genstarte flere
gange..
> Er det noget som Nokia dækker??

Hvis den er købt inden for det sidste halve år, så skal sælgeren dække uden
diskussion.

Niels Dybdahl