Mobil i bilen! Billigste abonnement/taleti~
Fra : SA

Dato : 09-09-03 10:30

Hej NG.

Jeg har en mobil, der som navnet jo egentlig antyder, udelukkende benyttes
til at ligge i bilen. Den bliver faktisk kun anvendt ca. 10 minutter om
måneden.

Hvilket abonnement/taletid el.lign. kan egentlig bedst betale sig for mig?
Jeg har kigget lidt på www.cbb.dk, som jo egentlig ser ret billige ud,
men.... der er som regel en hage!

Mvh.

SA

Post any reply or question in the newsgroups!
Mail is only rarely read!

Fra : Hans Paulin

Dato : 09-09-03 10:39

SA wrote:
> [...]
> minutter om måneden.
>
> Hvilket abonnement/taletid el.lign. kan egentlig bedst betale sig for

....personligt ville jeg vælge Telmores standardkort...
Hans

Fra : Rikke & Tomas Sørens~

Dato : 09-09-03 11:39

Jeg vil også anbefale Telmore. Har været med fra dag 1 og har aldrig haft
problemer.

Tomas

Fra : SA

Dato : 09-09-03 11:56

.... glemte lige at sige, at diverse krav om minimums taletid, f.eks. over en
periode på 3 månder, ikke er ønskelige!

/SA

Fra : Fischer

Dato : 09-09-03 12:53

> Hvilket abonnement/taletid el.lign. kan egentlig bedst betale sig for mig?
> Jeg har kigget lidt på www.cbb.dk, som jo egentlig ser ret billige ud,
> men.... der er som regel en hage!

Hagen ved CBB er at du skal indsætte 100,- mindst hver 6. måned. Det svarer
til mindst ca. 17 minutters tale om måneden.

Din løsning hedder Mixit Kontant.
Taksten er 1 kr. pr. minut og du skal blot indsætte 50,- kr. om året. Altså
krav om under 4½ minut tale om måneden.

*Fischer

Fra : SA

Dato : 09-09-03 17:54

Hej igen NG.

Hermed en tak for alle svarene.

Mixit Kontant ser ud til at være meget interessant for mit vedkommende, så
det bliver nok det.

/SA

Fra : Jim Andersen

Dato : 09-09-03 12:37

SA wrote:
> [...]
> mig? Jeg har kigget lidt på www.cbb.dk, som jo egentlig ser ret
> billige ud, men.... der er som regel en hage!

Du skal tanke for minimum 99 kr hvert halve år hos cbb. Så det der med 0,- i
abonnement og 0,- i minimumsforbrug er en sandhed med modifikationer.

/jim