Hvad koster det at sende en billedbesked?
Fra : Jakob Munck

Dato : 08-09-03 10:50

Jeg har kunde hos Telmore og sender en gang imellem sort-hvide
billedbeskedder via min mobiltelefon. Det fungere lige som SMS, men det
tager lidt længere tid at sende disse billedbeskeder. Men til gengæld har
jeg ikke kunnet finde ud af, hvad det egentlig koster.

Er der nogen der ved hvad det koster at sende en billedbesked?

v.h.
Jakob Munck

Fra : vnL

Dato : 08-09-03 14:04

"Jakob Munck" <j.munck@tdcadsl.dk> wrote in message news:<3f5c50b7$0$32441$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> jeg ikke kunnet finde ud af, hvad det egentlig koster.
>
> Er der nogen der ved hvad det koster at sende en billedbesked?

Det koster 3 * din sms pris, altså hvis du giver 20 øre for en sms
koster det 60 øre for det...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-09-03 15:31

vnL skrev:

>Det koster 3 * din sms pris, altså hvis du giver 20 øre for en sms
>koster det 60 øre for det...

Man kan faktisk være heldig, at billedbeskeden kun "fylder" 2 SMSer.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Fra : Johnny

Dato : 08-09-03 13:13

Jakob Munck wrote:

> [...]
> jeg ikke kunnet finde ud af, hvad det egentlig koster.
>
> Er der nogen der ved hvad det koster at sende en billedbesked?

Der findes 2-3 slags billedbeskeder Nokia/EMS beskeder via sms - koster
sms takst. Disse fylder typisk 3 sms'er.
Jeg tror du mener disse beskeder.

MMS er noget helt andet og koster 1,99-3 kr. afhængig af udbyder.

--
/ Johnny

I love my Sony-Ericsson T310!