SMS Strejke i morgen?
Fra : Tom

Dato : 07-09-03 20:20

Mandag 8. september er uofficielt blevet erklæret for 'store SMS-strejke
dag'.

Et eller andet sted ude i landet har en original sjæl nemlig planlagt, at
det danske mobilfolk på netop denne dag skal holde nallerne langt væk fra de
trådløse telefoners tastaturer - gå ud i verden, i skoven eller hvor de nu
vil hen og genopdage livets gratis glæder. Dermed håber man også på at kunne
sende en symbolsk besked til mobilmafiaen om, at priserne på sms-beskeder
bør falde.

Ideen er naturligvis blevet sendt som en sms-besked og indeholder også en
opfordring om at sende beskeden videre til så mange, man overhovedet kender.
Det sidste har mobilmafiaen vel ikke så meget imod

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-09-03 20:29

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> wrote in message

> Mandag 8. september er uofficielt blevet erklæret for 'store SMS-strejke
> dag'.

jA, helt ærligt... Tror genneralt selvskaberne kan se en stigende traffik af
SMS imorgen så.. fordi folk så skal sende en sms ud til alle deres kontaker,
at der ikke skal sendes sms... lidt grotesk

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 08-09-03 10:34

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
> traffik af SMS imorgen så.. fordi folk så skal sende en sms ud til
> alle deres kontaker, at der ikke skal sendes sms... lidt grotesk

De tjener sikkert flere penge på de massesendte spam-sms'er, end de taber på
de få folk der vitterligt ikke sender nogen.

--
Jacob

To me, clowns aren't funny. In fact, they're kind of scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I went
to the circus, and a clown killed my dad.

Fra : Fischer

Dato : 08-09-03 10:41

> Mandag 8. september er uofficielt blevet erklæret for 'store
> SMS-strejke dag'.

Den er jeg med på!
Jeg lover ikke at sende en eneste SMS i dag ..... heller ikke i dag.

*Fischer

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 09-09-03 14:00

> Mandag 8. september er uofficielt blevet erklæret for 'store SMS-strejke
> dag'.

Også i år.... Ligesom de sidste 3 år.... Er endda lige ved at tro at det også
har været den 8/9 de sidste par år...
Sjovt nok har begge de 2 jeg har fået den fra Telia Express - 0 kr. pr. besked -
25% = 0 kr. pr. besked...hehe...

--
Michael
http://www.vindenand.dk