/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Vedr. køb hos monatel.dk
Fra : BB


Dato : 07-09-03 14:20

Hej med jer
Jeg påtænker evt. at købe en ny Siemens s55 hos monatel.dk til kr. 1299, så
før jeg gør det, vil jeg høre om der er nogen der har erfaringer med firmaet
gode som dårlige. Jeg er også interesseret hvis der er noget der ved et sted
hvor man kan købe telefonen uden abbon. til en billigere pris, den må ikke
være simlåst.
Tak
Hilsen Bent



 
 
*gavtyven* (07-09-2003)
Kommentar
Fra : *gavtyven*


Dato : 07-09-03 17:17

Var jeg dig - - det er jeg ikke , men var jeg

Købte jeg min i elgiganten for 199kr + 6x65kr = ialt 589kr
med tdm abb.

Det er da penge lige i lommen .
Og skulle du evt. have den åbnet til en anden udbyder,er der jo også råd
for/til det . ( ca 100kr)

"BB" <mig@selv.com> skrev i en meddelelse
news:3f5b3067$0$48911$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej med jer
> Jeg påtænker evt. at købe en ny Siemens s55 hos monatel.dk til kr. 1299,

> før jeg gør det, vil jeg høre om der er nogen der har erfaringer med
firmaet
> gode som dårlige. Jeg er også interesseret hvis der er noget der ved et
sted
> hvor man kan købe telefonen uden abbon. til en billigere pris, den må ikke
> være simlåst.
> Tak
> Hilsen Bent
>
>



Jacob Skaaning (07-09-2003)
Kommentar
Fra : Jacob Skaaning


Dato : 07-09-03 18:29

*gavtyven* wrote:
> Var jeg dig - - det er jeg ikke , men var jeg
>
> Købte jeg min i elgiganten for 199kr + 6x65kr = ialt 589kr
> med tdm abb.

Hvor ser du den til 199,-? Det billigste jeg kan se på deres hjemmeside er
599,- med Mobiltalk abonnement.

--
Jacob

Probably the earliest flyswatters were nothing more than some sort of
striking surface attached to the end of a long stick.



Bjarke Hansen (07-09-2003)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 07-09-03 18:48

"*gavtyven*" <trads@pcFJERN.dk> wrote in message
news:3f5b59fb$0$97243$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Var jeg dig - - det er jeg ikke , men var jeg
>
> Købte jeg min i elgiganten for 199kr + 6x65kr = ialt 589kr
> med tdm abb.

Da jeg købte den, kostede den 199 og krævede et TDC mobiltalk med zone, dvs
75+10*6=709 og så mener jeg også man skal betale 99 i oprettelse.. Men jeg
har endnu ikke modtaget noget brev fra TDC angående oprettelsen... Det
undrer mig endeligt.. for det er da mere end 14 dage siden jeg købte
telefonen.

Nu mener jeg den koster 1000 eller noget i den retning... den kostede i
hvertfald ikke 199 mere



Dennis Lange (07-09-2003)
Kommentar
Fra : Dennis Lange


Dato : 07-09-03 20:04

BB wrote:
> Jeg er også interesseret
> hvis der er noget der ved et sted hvor man kan købe telefonen uden
> abbon. til en billigere pris, den må ikke være simlåst.

Da jeg købte min for et par uger siden, kostede den 1099,- i TDC-butikkerne,
uden abb., uden simlås...
--
Mvh. Dennis Lange



*gavtyven* (07-09-2003)
Kommentar
Fra : *gavtyven*


Dato : 07-09-03 20:08

Kan også fås her til 399 + 6x65 = 789kr
http://www.telemobilia.dk/visProdukt.asp?id=112

"BB" <mig@selv.com> skrev i en meddelelse
news:3f5b3067$0$48911$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej med jer
> Jeg påtænker evt. at købe en ny Siemens s55 hos monatel.dk til kr. 1299,

> før jeg gør det, vil jeg høre om der er nogen der har erfaringer med
firmaet
> gode som dårlige. Jeg er også interesseret hvis der er noget der ved et
sted
> hvor man kan købe telefonen uden abbon. til en billigere pris, den må ikke
> være simlåst.
> Tak
> Hilsen Bent
>
>



Kasper Hyllested (08-09-2003)
Kommentar
Fra : Kasper Hyllested


Dato : 08-09-03 08:11

"Dennis Lange" <dblng2@hotmail.com> writes:
>Da jeg købte min for et par uger siden, kostede den 1099,- i
>TDC-butikkerne,
>uden abb., uden simlås...

Gjorde det samme - min var dog simlåst. Dog sendte TDC mig en mail med
oplåsningskoderne tilmed før jeg modtog telefonen med posten. Upåklagelig
service.

Monatel har jeg ikke handlet hos - simpelthen fordi de var useriøse i
deres svar, når jeg sendte dem mails. Og butikkerne ikke havde åbent, når
de sagde, de havde.

Mange hilsner

Kasper Hyllested


lars_el (30-10-2003)
Kommentar
Fra : lars_el


Dato : 30-10-03 23:24

Hej! Jeg har købt (eller rettere bestilt) en mobiltelefon hos Monatel,
og jeg er sgu' ikke imponeret over dem! De skriver på deres site at de
er 1-3 dage om at levere, men de var 11 dage om det! De er fuldstændig
uprofessionelle i deres håndtering af e-mails - hvordan kan man kan køre
en webshop og så ikke kunne finde ud af at læse e-mails??? :) Anyway,
jeg fik min telefon efter 11 dage, men så er den beskadiget, og jeg
sender en mail til dem og forklarer hvor og hvad skaden er, og at jeg
vil have den byttet. Minsandten, dagen efter modtager jeg skam en mail
fra dem hvor de siger, at jeg BARE skal sende den tilbage, og så sender
de en ny... SKIDEGODT tænker jeg! Men 2 dage efter ringer der en
medarbejder, og spørger mig hvad problemet er med telefonen, på trods
af, at jeg har sendt dem en udførlig mail om problemet... en mail som de
HAR besvaret!!! Status er nu, at jeg 14 dage efter min bestilling, endnu
ikke har fået min telefon! Ikke imponerende Monatel, ikke imponerende!
Nogen med tilsvarende problemer?

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Kent (07-11-2003)
Kommentar
Fra : Kent


Dato : 07-11-03 00:19

Hehe det skal du ikke være ked af..
Jeg bestilte engang der, men jeg fik aldrig nogen mobil!!
"lars_el" <lars_el.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:3fa1906c$0$94883$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej! Jeg har købt (eller rettere bestilt) en mobiltelefon hos Monatel,
> og jeg er sgu' ikke imponeret over dem! De skriver på deres site at de
> er 1-3 dage om at levere, men de var 11 dage om det! De er fuldstændig
> uprofessionelle i deres håndtering af e-mails - hvordan kan man kan køre
> en webshop og så ikke kunne finde ud af at læse e-mails??? :) Anyway,
> jeg fik min telefon efter 11 dage, men så er den beskadiget, og jeg
> sender en mail til dem og forklarer hvor og hvad skaden er, og at jeg
> vil have den byttet. Minsandten, dagen efter modtager jeg skam en mail
> fra dem hvor de siger, at jeg BARE skal sende den tilbage, og så sender
> de en ny... SKIDEGODT tænker jeg! Men 2 dage efter ringer der en
> medarbejder, og spørger mig hvad problemet er med telefonen, på trods
> af, at jeg har sendt dem en udførlig mail om problemet... en mail som de
> HAR besvaret!!! Status er nu, at jeg 14 dage efter min bestilling, endnu
> ikke har fået min telefon! Ikke imponerende Monatel, ikke imponerende!
> Nogen med tilsvarende problemer?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>



mich00ac (01-03-2004)
Kommentar
Fra : mich00ac


Dato : 01-03-04 09:08

"Kent" skrev d. 07-11-03 00:19 dette indlæg :
> Hehe det skal du ikke være ked af..
> Jeg bestilte engang der, men jeg fik aldrig nogen mobil!!
> "lars_el" <lars_el.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:3fa1906c$0$94883$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > Hej! Jeg har købt (eller rettere bestilt) en mobiltelefon hos
Monatel,
> > og jeg er sgu' ikke imponeret over dem! De skriver på deres site at
de
> > er 1-3 dage om at levere, men de var 11 dage om det! De er
fuldstændig
> > uprofessionelle i deres håndtering af e-mails - hvordan kan man kan
køre
> > en webshop og så ikke kunne finde ud af at læse e-mails??? :)
Anyway,
> > jeg fik min telefon efter 11 dage, men så er den beskadiget, og jeg
> > sender en mail til dem og forklarer hvor og hvad skaden er, og at
jeg
> > vil have den byttet. Minsandten, dagen efter modtager jeg skam en
mail
> > fra dem hvor de siger, at jeg BARE skal sende den tilbage, og så
sender
> > de en ny... SKIDEGODT tænker jeg! Men 2 dage efter ringer der en
> > medarbejder, og spørger mig hvad problemet er med telefonen, på
trods
> > af, at jeg har sendt dem en udførlig mail om problemet... en mail
som de
> > HAR besvaret!!! Status er nu, at jeg 14 dage efter min bestilling,
endnu
> > ikke har fået min telefon! Ikke imponerende Monatel, ikke
imponerende!
> > Nogen med tilsvarende problemer?
> >

Ja, jeg har også haft store problemer med Monatel ApS. Købte en telefon,
som gik i stykker, og da jeg ringede og klagede sagde de, at jeg bare
skulle sende telefonen over til dem, og så ville det hele gå i orden.
Jeg hørte ikke noget i 2 måneder, og jeg kunne ikke få fat på dem
overhoved. Nu har jeg en sag kørende mod dem hos Forbrugerstyrelsen.

> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>
>

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Nielsen (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Nielsen


Dato : 02-03-04 16:02


"mich00ac" <mich00ac.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:4042ef94$4$13965$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Kent" skrev d. 07-11-03 00:19 dette indlæg :
> > Hehe det skal du ikke være ked af..
> > Jeg bestilte engang der, men jeg fik aldrig nogen mobil!!
> > "lars_el" <lars_el.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> > news:3fa1906c$0$94883$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > > Hej! Jeg har købt (eller rettere bestilt) en mobiltelefon hos
> Monatel,
> > > og jeg er sgu' ikke imponeret over dem! De skriver på deres site at
> de
> > > er 1-3 dage om at levere, men de var 11 dage om det! De er
> fuldstændig
> > > uprofessionelle i deres håndtering af e-mails - hvordan kan man kan
> køre
> > > en webshop og så ikke kunne finde ud af at læse e-mails??? :)
> Anyway,
> > > jeg fik min telefon efter 11 dage, men så er den beskadiget, og jeg
> > > sender en mail til dem og forklarer hvor og hvad skaden er, og at
> jeg
> > > vil have den byttet. Minsandten, dagen efter modtager jeg skam en
> mail
> > > fra dem hvor de siger, at jeg BARE skal sende den tilbage, og så
> sender
> > > de en ny... SKIDEGODT tænker jeg! Men 2 dage efter ringer der en
> > > medarbejder, og spørger mig hvad problemet er med telefonen, på
> trods
> > > af, at jeg har sendt dem en udførlig mail om problemet... en mail
> som de
> > > HAR besvaret!!! Status er nu, at jeg 14 dage efter min bestilling,
> endnu
> > > ikke har fået min telefon! Ikke imponerende Monatel, ikke
> imponerende!
> > > Nogen med tilsvarende problemer?
> > >
>
> Ja, jeg har også haft store problemer med Monatel ApS. Købte en telefon,
> som gik i stykker, og da jeg ringede og klagede sagde de, at jeg bare
> skulle sende telefonen over til dem, og så ville det hele gå i orden.
> Jeg hørte ikke noget i 2 måneder, og jeg kunne ikke få fat på dem
> overhoved. Nu har jeg en sag kørende mod dem hos Forbrugerstyrelsen.
>
> > > --
> > > Leveret af:
> > > http://www.kandu.dk/
> > > "Vejen til en hurtig løsning"
> > >
> >
> >
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Har prøvet at bestille en Motorola E365 hos dem d. 29-12-03
Og fik først telefonen med posten d. 30-12-03

Så ingen klager her fra.

vh jan



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408877
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste