software opdatering af M50 og unlock af s5~
Fra : Kim Bendtsen

Dato : 07-09-03 12:55

Hej,

jeg har givet en m50 i gave for ½ år siden, den fejler nu ofte og slukker
midt i brug. Jeg har fundet ud af at der ligger en gammel software version
(14) deri og håber at en opdatering af firm/software vil kunne klare
problemet.
Ud over dette står jeg selv for at skulle købe en s55 og vil gerne unlocke
den.
Spørgsmålet er nu, hvad skal jeg investere i af kabler for at kunne klare
overstående opgaver? jeg har forsøgt at komme ind på mobilkabler.dk uden
held (virker siden??)
Og er der nogle sider som beskriver - gerne step by step - hvordan sådanne
ting skal ordnes.. ? links.. Og gode råd modtages gerne =0)

mvh
Kim