N6610
Fra : Michael Melby

Dato : 07-09-03 10:32

Hey derude!

Har lige fået mig en lækre Nokia 6610.
Men jeg kan ik få GPRS og MMS til at virke. Skal der ik være et "G" på
displayet når man har GPRS???

Jeg har været inde og bestille nogle lyde og nogle baggrundsbilleder, men
jeg har ik modtaget dem endnu.

Hvad skal jeg gøre ???

Mvh

Michael Melby

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 07-09-03 16:04

> Hey derude!
Jamen hej hej
> Har lige fået mig en lækre Nokia 6610.
> Men jeg kan ik få GPRS og MMS til at virke. Skal der ik være et "G" på
> displayet når man har GPRS???
Hvilket abonoment har du?
Har du tjekket at din telefon er instillet rigtigt til det pågældende abo.?

VH
Nikolaj Riis Josephsen

Fra : Michael Melby

Dato : 07-09-03 19:37

Jeg har Telmore, og har hentet de konfigindstillinger som Telmore har at
byde på.

Er der ik nogen som kan sende en MMS til mig??? (51 84 88 68)

Mvh

Michael Melby

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 07-09-03 20:18

> Jeg har Telmore, og har hentet de konfigindstillinger som Telmore har at
> byde på.
Har du haft slukket og tænt din telefon siden du tilmeldte dig GPRS?

> Er der ik nogen som kan sende en MMS til mig??? (51 84 88 68)
tjo...

Fra : Michael Melby

Dato : 08-09-03 04:41

Tak for MMS'en!