Spørgsmål om Selvhenter.dk
Fra : Peter Tønnesen

Dato : 06-09-03 11:15

Hejsa

Som bruger af Sonofons SonoFritids abonnement, vil jeg da hoppe på
selvhenter.dk vognen. Men lige et par spørgsmål først.

1: https://sso.sonofon.dk/sh/csf/page/07.jsp#9
Vil det sige at hvis man får nakket sin telefon, så er det vare bad luck med
nummeret? Mister man så sit elskede nummer Det kan da ikke passe, men
det er da vist det der bliver lagt op til.??

2: Er der nogle der har haft held med at tilmelde sig på deres hjemmeside?
Jeg får en Internal 500 fejl når jeg når sidste trin.

Ellers synes jeg da det er nogle pæne priser og et godt "tilbud". Det lader
da også at Telmore føler sig lidt truet, så det er lækkert med lidt
konkurrence på mobil fronten, det kommer kun os til gode

Ellers nogle erfaringer med selvhenter.dk? Stabilitet, problemer med
"påfyldning" af penge osv?

På forhånd tak
Peter

Fra : Christian Poulsen

Dato : 06-09-03 12:54

> Som bruger af Sonofons SonoFritids abonnement, vil jeg da hoppe på

Puha. Det var da også et dyrt abb. stadig at have. Godt nok længe siden
det udgik som et produkt man kunne oprette.

> Vil det sige at hvis man får nakket sin telefon, så er det vare bad
> luck med nummeret? Mister man så sit elskede nummer Det kan da
> ikke passe, men det er da vist det der bliver lagt op til.??

Sådan vil jeg også læse det. Lidt dårlig politik fra SONOFON ville jeg
mene. Men det er nok et af deres argumenter for at man så skal beholde
Variant eller Kvantum.

Men hvis man mister sin telefon, og derved sit SIM-kort, så kan man jo
altid portere sit nummer væk fra Selvhenter. Så kan man jo beholde sit
nummer den vej.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-09-03 12:59

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote in message

> Puha. Det var da også et dyrt abb. stadig at have. Godt nok længe siden
> det udgik som et produkt man kunne oprette.

Men gør Sonofon ikke, ligesom TDC.. Hvor de ringer rundt til deres kunder.
for at høre om de er uptodate med deres abonnement. og dermed hjælpe til en
billigere løsning?

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 06-09-03 13:26

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
>
> Men gør Sonofon ikke, ligesom TDC.. Hvor de ringer rundt til deres
> kunder. for at høre om de er uptodate med deres abonnement. og dermed

Ehmm jo det gør de engang imellem, 2gange om året mener jeg..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Jimmy

Dato : 06-09-03 13:45

> Sådan vil jeg også læse det. Lidt dårlig politik fra SONOFON ville jeg
> mene.

Der står at man skal opsige sit "abonnement" - ikke nummeret.

/Jimmy

Fra : Dan Andersen

Dato : 06-09-03 15:19

Selvhenter kan ikke bruges i udlandet! Så det med konkorrence er det så som
så med. Sammenlign evt. med Telmore Pro!
--
Med venlig hilsen, Dan Andersen - www.dbamott.dk - www.oscar4sale.dk -
www.bastetogbundet.dk - www.cafezugarbaby.dk - www.regnvand.dk -

Fra : Poul / Rødding

Dato : 06-09-03 15:28

Hejsa

> 2: Er der nogle der har haft held med at tilmelde sig på deres hjemmeside?
> Jeg får en Internal 500 fejl når jeg når sidste trin.

De vil hellere ikke have mig som kunde. Får også den 500 internal error.
Skod Sonofon.
De reklamere med tilmelding til selvhenter og virker der. NEJ det gør ej.
Jeg bliver hos TDC. Det virker da.

> [...]
> konkurrence på mobil fronten, det kommer kun os til gode

> Ellers nogle erfaringer med selvhenter.dk? Stabilitet, problemer med

Kun problemmer med at melder sig til det

Mvh Poul

Fra : Henrik Villadsen

Dato : 06-09-03 17:27

On Sat, 6 Sep 2003 12:15:14 +0200, "Peter Tønnesen" <peto@***privat.dk> wrote:

> [...]
>
>2: Er der nogle der har haft held med at tilmelde sig på deres hjemmeside?
>Jeg får en Internal 500 fejl når jeg når sidste trin.
SNIP

Jeg meldte mig til i går, da jeg fandt et rimligt ok nummer : D

Fik også ovenstående fejl 15-20 gange, men jeg holdt på og kom igennem til
sidst.
--
Henrik

Fra : KR

Dato : 07-09-03 09:12

"Peter Tønnesen" skrev
> 2: Er der nogle der har haft held med at tilmelde sig på deres
hjemmeside?
> Jeg får en Internal 500 fejl når jeg når sidste trin.

På Sonofons hjemmeside står der, at det kun tager et par
minutter at blive selvhenter.dk-kunde. Det tog nærmere
et par timer sammenlagt, da jeg forsøgte at tilmelde mig.

Jeg forsøgte adskillige gange den 26 og 27 august, at tilmelde
mig til selvhenter.dk, før det lykkedes at komme gennem alle
siderne for at oprette. Nogle gange kunne jeg ikke komme
længere end til side 3. Da det endelig lykkedes at komme frem
til den sidste side under oprettelsen, tog det over en halv time,
før der kom en meddelelse på skærmen, om at jeg nu var oprettet.
I mellemtiden havde jeg dog modtaget en email, der bekræftede,
at jeg var oprettet som kunde. Jeg troede så, at jeg nu kunne
komme ind på min personlige side, men det kunne jeg ikke.
Det lykkedes først den 2 september.
Den 4 september fik jeg et brev med posten ang. oprettelsen.
--
Mvh. KR