sms til Taiwan
Fra : Katrine & Bo

Dato : 05-09-03 20:29

Hej
mine venner er for nylig flyttet til Taiwan. Jeg har ingen mobilos, men vil
meget gerne sende sms til dem via computeren.
Jeg kan ikke finde nogle der har sms tjeneste, når telefon numret er over 8
numre. (deres nr. er på 14 cifre)
Kender nogle af jer til steder på nettet hvor det kan lade sig gøre?

Derudover overvejer jeg at anskaffe mig en mobil, men er det dyrere at sende
sms til Taiwan end internt i DK?

mange venlige hilsner og håb om hjælp
Katrine

Fra : [6400] Frank Fogh Ma~

Dato : 05-09-03 21:04

"Katrine & Bo" <hojben@SOLSORTc.dk> wrote in message
> [...]
8
> numre. (deres nr. er på 14 cifre)
> Kender nogle af jer til steder på nettet hvor det kan lade sig gøre?

Det kan du gøre via pogrammet ICQ http://www.icq.com

/Frank

Fra : Jean

Dato : 07-09-03 11:24

Prøv www.Coolsms.dk , der kan du sende til hele verden for 25 øre pr. stk.

> Derudover overvejer jeg at anskaffe mig en mobil, men er det dyrere at
sende
> sms til Taiwan end internt i DK?

Det er dyrere hos de fleste selskaber, men du kan jo købe en mobil til at
modtage beskeder med. Og så svare via www.coolsms.dk ...

Mvh Jean