GPRS priser hos TDC og Sonofon
Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 05-09-03 15:06

Hej alle

Nu har der været nævnt at det GPRS abonnnement der følger gratis med
eksempelvis et Variant abonnement hos Sonofon (kaldet GPRS2Go) er RET
dyrt.... Det vil sige 60 kroner pr. Mb ~ 6 øre pr. Kb. Men det GPRS du får
gratis med eksempelvis et MobilTalk abonnement hos TDC har da en pris på 7,5
øre pr. Kb. Altså ENDNU dyrere, ikke???

Cheers
Rolighed

Fra : Hien

Dato : 05-09-03 16:49

"René Rolighed Christensen" <spambox@freestyler.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
får
> gratis med eksempelvis et MobilTalk abonnement hos TDC har da en pris på

Hvad med CBB Mobil? 9,99kr/mb og gratis abonnement.. www.cbb.dk - de har
stadigvæk en gratisperiode i øjeblikket der løber til den 1/10-03

Fra : Claus E Beyer

Dato : 05-09-03 17:12

"Hien" <hien@REMOVE.hien.dk> skrev i en meddelelse news:bjaba2$4f9$1@sunsite.dk

> Hvad med CBB Mobil? 9,99kr/mb og gratis abonnement.. www.cbb.dk - de har
> stadigvæk en gratisperiode i øjeblikket der løber til den 1/10-03

Det er endda først den 1. november at gratisperioden udløber, se her:

http://www.cbb.dk/cbb?cmd=goviewpressrelease&pressreleasepos=0

Claus

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 05-09-03 18:40

"Hien" <hien@REMOVE.hien.dk> wrote in message

> Hvad med CBB Mobil? 9,99kr/mb og gratis abonnement.. www.cbb.dk - de har
> stadigvæk en gratisperiode i øjeblikket der løber til den 1/10-03

Nu gik mit indlæg mere på at Sonofons GPRS2Go har fået klø for at være
dyre... Men så vidt jeg kan se, står det faktisk værre til hos TDC!?!

/Rolighed

Fra : Hien

Dato : 05-09-03 19:19

> Nu gik mit indlæg mere på at Sonofons GPRS2Go har fået klø for at være
> dyre... Men så vidt jeg kan se, står det faktisk værre til hos TDC!?!

Hov, det må du undskylde Jo men det er korrekt at TDC er dyrere end
Sonofon hvilket egentlig er åbenlyst. TDC er ikke for kunder med små
lommer..

Fra : Claus E Beyer

Dato : 05-09-03 19:27

"Hien" <hien@REMOVE.hien.dk> skrev i en meddelelse news:bjak4h$e9f$1@sunsite.dk
> [...]

> Hov, det må du undskylde Jo men det er korrekt at TDC er dyrere end
> Sonofon hvilket egentlig er åbenlyst. TDC er ikke for kunder med små

Hvorfor tror du at de "blandt venner" kaldes for »Stjæle Danmark«?

Claus

Fra : Johnny

Dato : 07-09-03 21:09

Hien wrote:
> [...]
>

> Hov, det må du undskylde Jo men det er korrekt at TDC er dyrere end
> Sonofon hvilket egentlig er åbenlyst. TDC er ikke for kunder med små

På den anden side så er GPRS 2-GO jo billigere end alle andre på
markedet, hvis man bruger f.eks. WAP eller email meget begrænset (under
166 kb pr. måned hvis man sammeligner Sonofon GPRS 2-go med CBB)

--
/ Johnny

I love my Sony-Ericsson T310!